White rooms

5:25 PM

Chyba każdy czasami lubi pobawić się w projektanta. Ja potrafię godzinami przetrząsać cały internet w poszukiwaniu bajkowych sypialni, by potem planować jak przerobić moją, by była ładniejsza lub jak wyporządzę swój przyszły dom.
Uwielbiam jasne, pastelowe wnętrza. Może to tez kwestia mojego umiłowania do pastelowych ubrań w tym sezonie, ale białe pokoje z jasnymi meblami i gadżetami jak z pokoju księżniczki skradły moje serce.












Motywem który już sama wykorzystałam są jaskółki. Nie wiem co jest we wzorku lecących ptaszków, ale kocham go! Trochę się napracowałam, by powycinać tyle szablonów, ale nudziło mi się pewnego dnia no i tak to wyszło:
 Jeszcze jeden bardzo śliczny trend w sypialniach to... dużo zdjęć! Na ścianach, najlepiej w ramkach :). Ja jak na razie wywołałam tylko kilka i nie mam ramek ale to..
...już niedługo zamieni się w TO:

You Might Also Like

2 COMMENTS

  1. zdjęcia są świetne. inspirują :)
    fajny blog!
    zapraszam:
    http://to-i--owo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Genialne są te jaskółki na ścianach! :D
    A pokoje... bardzo inspirujące. ;)

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe