Pancakes ♥

10:10 AM

Mam zakwasy na całym ciele, głowa mnie boli, a zaraz idę coś zjeść, bo od wczorajszych Oreo Angeliki nie miałam jeszcze nic w buzi. Muszę w końcu zająć się swoją komórką, zaktualizować system, zacząć czytać "Millenium - mężczyźni którzy nienawidzą kobiet". Potem zapewne będę znowu spała, zrobię naleśniki no i pokażę Wam jakąś stylizację. A teraz już idę, zbyt dużo wrażeń jak na mój mózg! 



Przed samym wyjazdem na wycieczkę doszła do mnie pocztówka z Pragi od B. Odebrałam ją z miłym uśmiechem na twarzy. Mała rzecz a cieszy :)





Wszystkim dzieciom, tym małym i trochę większym wszystkiego najlepszego! :)



You Might Also Like

7 COMMENTS

  1. Karolina! Dobrze! Zaktualizuj androida z 2.2 na 2.3 to będziesz mogła robić hangouty na Google+ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patryk durniu teraz wiem że to ty komentujesz ;d
      spoko, loko zrobimy se hangouta xd

      Delete
    2. No co ty XD
      A kto inny by to pisał :)

      Delete
  2. kuwa, dziecko, ogarnij dupę. czy blond kolor wyżarł ci mózg? NIGDY NIE PODAJE SIĘ SWOJEGO ADRESU. NIGDZIE. teraz każdy wie gdzie mieszkasz i może ci się tam w każdej chwili włamać. -.-

    boże, jak te dzieci XXI wieku są coraz głupsze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma to jak udawanie chojraka i wyzywanie ludzi w internecie. ale dzieki za wskazowke, nei zauwazylam swojego adresu ;p

      Delete
  3. Eee...gdzie ona podala swoj adres.???? ; o
    jakos nie zauwazylam. ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo tam było takie niewyraźne zdjęcie pocztówki i tam był mou adres widoczny

      Delete

like me on facebook

Subscribe