Shiny sweater

10:53 AM



Ten strój to jeden z tych, których mogłabym nigdy nie zdejmować! Wygodny, praktyczny, ale postanowiłam go tu przedstawić, bo wygląda całkiem fajnie :). 
Biały top i jeansowe shorty to nic odkrywczego. Latem praktycznie w kółko jestem tak ubrana. Czemu? Wygoda, no i nie ma to jak prosta, biała bluzka! Na to nałożyłam sweterek bezrękawnik w świetnym kolorze, lekko połyskujący. Żeby nie było pusto na szyi niezawodny długi naszyjnik, mój ulubiony, który często nakładam, by wypełnić pustą przestrzeń, np. z białym topem i marynarką. A na nogach oczywiście wygodne trampki, w których można robić dosłownie wszystko! :)








Shorty - from America, nie znam sklepu ;)
Top - H&M
Naszyjnik - C&A
Sweterek - SH
Trampki - Converse




You Might Also Like

18 COMMENTS

  1. Mnie sie trampki podobaja! Buziaki :) zapraszam w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  2. boskie trampki <333333333333
    zapraszam do siebie, może wspólna obserwacja ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, wpadnę, ale wspólna obserwacja raczej odpada, jeśli chcesz możesz mnie obserwować, ale ja klikam obserwuj tylko tam gdzie uznam, że chcę :)

      Delete
  3. weź sie tak nie maluj bo wyglądasz jakbyś nie spała całą noc i coś brała

    ReplyDelete
  4. kochana lepiej się modą nie zajmuj bo Ci to nie wychodzi ale fajnie piszesz o swoim życiu ;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zajmuję się tym co lubię ;) Ale zdecydowanie moda to nie wszystko u mnie ;d

      Delete
    2. no mi też sie nie podoba , bo to nie jest nic modnego . sysia

      Delete
    3. Ok, może nie jest modne. Ale ja tylko pokazuję co miałam na sobie. I lubię to robić ;P

      Delete
  5. widze ale mi nie podoba się to o modzie , to tylko moje zdanie wiec jak tam chcesz ;d

    ReplyDelete
  6. Jejku ludzie wyzej maja racje moda ci nie wychodzi i kij ci w klawiature a twoje stylizacje sa zwykle i nie przykuwają uwagi nie olsniewaja mnie to huj obchodzi nos sobie co chcesz mimo iz to nie ejst ciekawe bye xoxox

    ReplyDelete
  7. czemu nigdy w tych ciuchach nie przychodzisz do szkoły .? to chyba nie dokońca twoje ubrania .

    ReplyDelete
  8. To są moje ciuchy :)Spodenki akurat angeli ale reszta moja hahah :D Nie musze w tym chodzić do szkoły przecież

    ReplyDelete
  9. fajne trampki , tylko szkoda że nie twoje

    ReplyDelete
  10. fajne trampki :) gdzie kupiłaś?

    ReplyDelete
  11. mam fajna sukienke , chcesz moge ci pożyczyć ? zrobisz sobie sweet focie . tylko oddaj ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez takich.. Anonimowy. Chamowizną pojechało
      ~ Miśka

      Delete
  12. bardzo fajny blog !!! swietne stylizacje oczywiscie obsewuje ! zapraszam do siebie mfashion88.blogspot.com

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe