A part of my wardrobe - błękitna koszula!

10:36 PM

 Hejka :*. Dawid Podsiadło wygrał x factor, więc się bardzo cieszę :). Niedawno wpadł do mnie kochany wujaszek, mój chrzestny, na którego zawsze mogę liczyć i potrafi mnie czasami rozśmieszyć jak mam gorszy dzień ;D. Poprawia mi humor nawet wtedy, gdy przyjedzie po jakiś klej czy tam sylikon.. W końcu wzięłam się w garść i zrobiłam kilka outfitowych zdjęć. Moim ukochanym nabytkiem na dzień dziecka jest koszula z Mohito. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i wcale nie zraziło mnie to, że jest prześwitująca :). Dobrałam do niej shoty z House'a kupione rok temu w "floral print". Moim zdaniem lepiej prezentowałaby się ze zwykłymi jeansowymi, ale te były akurat w praniu :D. Na nogi naciągnęłam moje zawsze niezawodne trampki z Heavy Duty, by nadać strojowi trochę casualowego wyglądu :). 
Niestety nie dysponuję teraz dobrym aparatem, więc zdjęcia są słabej jakości :(
PS. Ten blog nie jest w pełni poświęcony modzie, nie chciałabym się tylko na tym skupiać, ale nie wiem czy częściej dodawać takie stylizacje? Say, say :)







You Might Also Like

20 COMMENTS

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. WTF? Kto to napisał? Zobaczcie bloga tej Claudii! Geez!

      Delete
    2. Krytyka jest w moim przypadku mile widziana, ale konstruktywna, a nie wyuzdana ;)

      Delete
  2. przepiękna!:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    ReplyDelete
  3. mój boże -.-
    dziecko, do nauki a nie się będziesz stroić. w Twoim wieku dzieci nie ubierają się jak minilafiryndy. game over maleńka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama bierz się do nauki a nie komentujesz jak sie kto ubiera . ciekawe jak ty się ubierasz. bo ten strój co ma to dziewczyna jest naprawdę świetny . zajebisty blog ;)

      Delete
    2. @Anonimowy1, nic o mnie nie wiesz, nie znasz mnie i pewnie nie wiesz, że ucze się.. no, hm, najlepiej w klasie :). Nie uieram si ejak minilafirynda - uwierz mi, stara się być elegancka, a nie wyglądac jak niektóre tapety. Pozdrawiam ;d

      Delete
  4. świetna bluzka !:)

    http://fila-kaja-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Sorrcia, ja tego u gòry nie pisałam. : ( moja kol. Ale nie wnikajmy. : (
    Przepraszam, a teraz cos od prawdziwej mnie: Ladna bluzeczka i spodenki też. Wgl.to ladna jestes : D
    ps. Usun tamten komentarz. Proosze. : ) i jeszcze raz baardzo przepraszam. : D

    ReplyDelete
  6. Jakbym wyglądała tak jak ty , nie pokazywałabym swoich zdjęć w internecie #justsay

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spoko, nie wiem jak wyglądasz, ale ja się siebie nie wstydzę ;D

      Delete
  7. A za ile kupiłaś bluzkę :D ?

    ReplyDelete
  8. It's genuinely very difficult in this active life to listen news on TV, thus I only use the web for that purpose, and obtain the latest information.

    Also visit my weblog; Page not found

    ReplyDelete
  9. Nice weblog here! Additionally your site a lot up fast!
    What host are you the use of? Can I get your associate link in your host?
    I want my site loaded up as fast as yours lol

    My blog post - Make Money Online (propagation.net)

    ReplyDelete
  10. It's fantastic that you are getting thoughts
    from this article as well as from our argument made at this place.


    Take a look at my page :: ketones

    ReplyDelete
  11. Attractive section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to
    assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.
    Anyway I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently
    quickly.

    Visit my web blog :: law firms phoenix arizona

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe