Jesteśmy z Wami!

7:46 PM

Hej! Jak Wasze emocje po wczorajszym meczu? Ja byłam w strefie kibica w Białymstoku razem z Angelą, Madzią i Julą. Może dla niektórych to strata czasu i wielka niewygoda, ale tam na prawdę czuło się ta atmosferę, ten doping, emocje były spotęgowane przez ogromną liczbę ludzi, którzy patrzyli na tych 22 ludzi grających na boisku z takim samym zaciekawieniem co ty. Szkoda, że Polakom nie udało się wyjść z grupy, szczerze w to wierzyłam, ale tak na prawdę najpiękniejsze było to, gdy przez ostatnie 20 minut przegrywaliśmy a w Strefie Kibica nie ustawał doping "Jesteśmy z Wami, Polacy jesteśmy z Wami". Wiele razy było też skandowane nazwisko Przemka Tytonia, który według mnie był bohaterem wczorajszego meczu. No cóż, piłka jest okrągła a bramki są dwie. 




Przed meczem spotkałam się z A. no i A. Oczywiście jak zwykle durne pomysły, przechodzenie boso przez Klepacką rzeczkę (ale to już standard ;)), no i dość długi spacer wzdłuż torów. Później się okazało, że doszłyśmy gdzieś do miasta, ale oczywiście żadna nie miała telefonu więc trzeba było się zawrócić ;). 
Rano wstałam z mocnym bólem głowy i gardła, ale to pewnie od darcia się. Niedziela mija baardzo leniwie, zdążyłam już zaliczyć kilka drzemek przeplatających się z czytaniem książki i oglądaniem filmu. Komu będziecie dzisiaj kibicować? Ja chciałam, by z grupy śmierci wyszła Holandia, ale przez jej porażki to już niemożliwe. Jak dla mnie Niemcy to pewniak. Ale teraz już niczego nie można się spodziewać!
Kiss, K.

You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. Dziewczyny machać DOPING!

    ReplyDelete
  2. Macie bana pizdy jebane, Wy popierdolone frytkownice, jeabki leśne, frajerstwo frejerowe, Wy kurwa, kruwy jedne

    ReplyDelete
  3. kurwa jak coś Ci sie nie podoba to spierdalaj a nie komentujesz zjebie !

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe