Kinder joy + Raperzy pomagają!

7:01 PM





Czego się nie orbi żeby tylko zabić czas i się nie uczyć do popraw? no oczywiście wszystko :D. Nie wiem co mnie naszło, ale poszłam do sklepu i kupiłam nie co innego a Kinder Joy. Chociaż ta przekąska jest przeznaczona dla maluchów a ja już daawno jej nie jadłam postanowiłam przypomnieć sobie smak dzieciństwa :). Trochę sie słodko zrobiło, ale co za emocje przy składaniu super kinder niespodzianki! Potem zagłębiłam się w lekturze mojego ulubionego BRAVOsport (pomińmy fakt, że nie czytałam go już kilka miesięcy:)). Oczywiście "świetne" dodatki jak zawsze, mam ich pełną szafkę, tym razem gadżet kibica na Euro! A co do Euro, to już nie mogę się doczekać, odliczam dni od mundialu w RPA! W piątek pierwszy mecz i przez miesiąc cudowne piłkarskie emocje, ahh, miodzio! :D. Doszedł w końcu mój stroik. Moja gitara była już w opłakanym stanie po tym jak zgubiłam mój stary. 
Już niedługo wystawiamy Alice in Wonderland, dekoracje się szykują! ♥ a teraz muszę przepisać na komputer scenariusz teatralny o bulimii na wyższą ocenę z biologi...









Jest jeszcze jedna sprawa o której chciałabym powiedzieć. Pamiętacie jak pisałam o Lekko Stronniczych? no więc organizuja oni świetną akcję, której promujący filmik znajduje się poniżej. Sławni internetu pomagają dzieciom z domu dziecka ;). Podoba mi się, że nie wspierają oni kolejnego schroniska, ale pomagają dla dzieci, co według mnie jest dużo ważniejsze.

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. No wiesz jest strasznie mało fundacji , które pomagają schroniskom a bardzo dużo tych , które pomagają dzieciom. Biedne pieski też potrzebują pomocy ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moim zdaniem właśnie nie. Każdy z nas mógł się urodzić jako dziecko z domu dziecka, to sa ludzie tacy jak my. Owszem, nienawidze gdy złe rzeczy dzieją sie zwierzętom - one też czują ból, ale dzieci są wazniejsze.

      Delete
    2. Jak można w ogóle klasyfikować życie KOGOKOLWIEK na te ważne i mniej ważne? Nie rozumiem i nie zgadzam się.

      Delete
    3. Ja nic nie klasyfikuję, life is brutal i czasami coś zostanie wybrane niekoniecznie sprawiedliwie

      Delete

like me on facebook

Subscribe