Looking for something.

9:34 PM

Wczorajsze emocje nieziemskie! Świetny mecz, skakałam z radości po golu, przeżywałam każdą akcję i każde podanie. Wiem, że już powoli Was zanudzam z tym Euro, ale to jest dla mnie baardzo ważne wydarzenie i nie mogę przestać o tym gadać! ♥
Tez tak macie, że czasem lubicie powspominać rzeczy,które Wam się podobały w dzieciństwie? Najlepsze bajki, gierki, pokemony.. A nam odżyła "faza" na FiloFun'y. Oczywiście nie ma już w produkcji oryginalnych, no ale ktoś kupił opakowanie gumowych sznureczków i wszyscy na lekcjach, niczym małe dzieci zaplatają zawieszki do kluczy :)



Po lekcjach poszłyśmy z A. do małego butiku z ubraniami. Można tam znaleźć cudowne rzeczy, cena normalna, ale każda rzecz jest jedyna w swoim rodzaju i oryginalna. Planujemy przerobić coś, by zyskać niespotykany efekt. Uwielbiam takie miejsca, gdzie można poszukać czegoś świetnego, w czym będzie się wyglądać dobrze i jednocześnie ruszyć mózgownicą,a nie bezmyślnie ubrać się w kolejny trend z H&M'u. Już niedługo przedstawię Wam jakiś outfit i to co skombinowałyśmy razem!
Nikt nie zrozumie kobiet ;). żaden facet nie chodziłby w obcasach za żadne skarby świata, a my jednak umyślnie nosimy takie buty i staramy się nie krzywić, gdy nasze nogi stają się pokryte kolejnymi odciskami. Dzisiaj zakochałam się w różowych koturnach P. Kupiła je niedawno na allegro.pl za jedyne 30 zł. Są neonowe, różowe, rozmiar mój, więc pewnie neidługo je porzyczę! Wyglądają mniej więcej tak:
co sądzicie? K.

You Might Also Like

0 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe