Moustache ♥

8:47 PM



Wchodzimy do sklepu z biżuterią i jakie emblematy widzimy oprócz tradycyjnych kolczyków kuleczek, pierścionków z jednym oczkiem? Najczęściej były to kokardki, usta czy serduszka. A ja uwielbiam inny wzorek, coraz częściej spotykany. Są nim... wąsy :D. Jeszcze z rok temu z nikim bym się nie założyła, że dziewczyny będą biegać z bluzkami i kolczykami z wizerunkiem zwykłych, czarnych, podwiniętych wąsików. A od czasów moich urodzin sama jestem ich ... fanką (o ile można to tak nazwać:)). Zaopatrzyłam się w kolczyki, naszyjnik i pierścionek na dwa palce na www.katherine.pl (pisałam już o tym wcześniej http://karolina-tworkowska.blogspot.com/2012/05/katherinepl.html ) i na tym poprzestanę z wąsową manią ;). Byłam bardzo zaskoczona gdy spotkałam się z bluzkami czy biżuterią z tym wzorkiem, bo polubiłam je przez jedną zw zwariowanych rozkmin A. i B., których lepiej nie będę tu tłumaczyć haha ;d.
Bądź co bądź, wąsy są miłym odejściem od rutyny (no bo komu nie znudziły się wieczne kolczyki z identycznymi kwiatuszkami?) i polecam szczególnie biżuterię z tym emblematem, która może w ciekawy sposób uzupełnić outfit ;p







A tak odchodząc od tematu, to nie ma to jak oglądać po dwa mecze dziennie! Kibicowa gratka, a już jutro nasi zagrają z Rosją, trzymajcie kciuki. , K.

You Might Also Like

0 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe