Kac Vegas w Bangoku

6:19 PM

Ostatnim filmem jaki obejrzałam był Kac Vegas w Bangoku. wiem, że mam dobry zapłon, bo już daawno wyszedł z kin, ale nie mogłam się jakoś przybrać. Ogólnie to uśmiałam się do bólu brzucha, produkcja niesamowita tak jak i pierwsza część. Chociaż pierwsza była bardziej świeża, to myślałam że nie wyrobię gdy Alan obudził się łysy :D. Lubię czasem obejrzeć taką prymitywną, amerykańską komedię, zero romantyzmu, po prostu czysta zabawa :). Chociaż w american Pie już nie wyrabiałam, to dla mnie nie było już śmieszne, ale obrzydliwe... No, ale pamiętajcie, żeby po każdej imprezie dokładnie sprawdzić dach i chłodziarkę. Słucham teraz RMF Beatlemania i patrzę jak gabi udaje, że tańczy. Dzieci są takie rozkoszne.. Pogoda straszna, ciągle pada więc raczej nici z mojego rowerku. Czuję się napchana naleśnikami, ale było smacznie ♥. Dobra, a teraz lecę pooglądać z misiaczkiem bajki, a potem może nadrobię zaległości w Pamiętnikach Wampirów. Kiss.




You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. Zdjęcie fajne :) A filmu nigdy nie oglądałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To obejrzyj, nie zawiedziesz się ale zacznij od jedynki ;-)

      Delete
  2. Ja byłam ostatnio z moim M na premierze 'Dyktatora'. Polecam! Choć nie lubię tego aktora i nie przepadam za komediami uśmiałam się jak głupia!:)

    ReplyDelete
  3. można sie zgłaszać do 8, więc jeszcze tydzień:)

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe