A Part of my Wardrobe - Zakolanówki

10:37 PM

Pewnie wszyscy z Was natknęli się kiedyś na tę część garderoby. Zakolanówki to bardzo ciekawe dopełnienie stroju, które bardzo lubię nosić. Niestety trzeba wiedzieć od czego je dobrać, żebyśmy zamiast wymarzonego efektu wydłużonych i podkreślonych nóg nie otrzymali wrażenia grubych dolnych partii naszego ciała. Ja lubię je nosić ze spódniczką lub ze spodenkami, sukienki tez wyglądają całkiem fajnie. Jak to zrobić? Jeżeli shorty, to najlepiej jednolite, jeansowe lub pastelowe. Sukienki najlepiej jednolite, a jeżeli chodzi o spódniczki to sprawa jest całkowicie indywidualna. Ja np. lubię dobierać czarne zakolanówki do koszuli w kratę. Kiedyś moja koleżanka połączyła je z czerwoną sukienką - wyglądało to świetnie! 




Jeżeli już zakolanówki to jaki kolor? Ja jestem za czarnymi. Moim zdaniem po prostu najładniej wyglądają, ale nie mam tez nic przeciwko szarym czy beżowym. Pamiętajcie, by były one odpowiednio długie, bo inaczej będą Wam skracać nogi. Jestem przeciwna wszelkim wzorkom na zakolanówkach lub ich neonowym kolorom - czarny i klasyczny jest zawsze the best!



You Might Also Like

9 COMMENTS

  1. oooo ;) też je lubie , ale za bardzo nie mam do czego ich nakładac ;D może do tej mojej nowej sukienki spróbuje ;)
    ~Wariatka

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam zakolanówki , super wyglądasz ! ;*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja bym się tak nie ubrała:) ale każdy ma swój styl:p
    Chyba , że masz tu spodenki bo ta koszula jest trochę za krótka do samych zakolanówek
    ale lubię twojego bloga czekam na nowe posty;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, ja tez bym tak nie wyszła bo spod koszuli widać majtka, ale na potrzeby zdjęcia nie mam spodenek bo nie pasowały do koszuli, powinny być czarne, a mam tylko jeansowe.

      Delete
  4. ale masz chudziutkie nóżki! zazdroszczę!! Pierwszy strój super drugi trochę gorzej z białą bokserką byłoby lepiej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, zazwyczaj nosze go z białą ale chciałam czegoś innego ;)
      https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/312768_269014116474506_1489441278_n.jpg
      - tu jestem w białej ;)

      Delete
  5. z koszulą wyglądaja swietnie <3

    Zachecam do obserwowania mojego bloga :)
    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. moze ubralabys jakies spodnie?

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe