The end of the school year, we have holidays!

10:13 PM

Hej! Dzisiaj wszyscy w dobrych humorach, bo w końcu wakacje. Tak właściwie to mamy wakacje już od dwóch tygodni, ale to nieformalnie :). Rano wbiłam się w ulubioną galową sukienkę z kołnierzykiem i do kwiaciarni po małe podziękowanie dla nauczycieli za całoroczną naukę. Pasek był, uśmiechy były, szkoda tylko, że przez 2 miesiące nie zobaczę całej klasy. Ale co tam, znając nas to i tak będziemy się codziennie spotykać! :)
Hi! Today everyone are in good mood because of holidays. In point of the fact I have I've had holidays for two weeks but it's informal of course :). I hope that that'll be the best time in my life. In the morning I'd put on my favourite smart dress with collar and I went to the flower shop for a little present for teacher. I've got good marks, so I had "special" awards, but it's not very "special", though.  The only thing I regret is that I won't see my friend for 2 months.. Oh, I'm stupid, of course I will! They'll propbaly visit me every day :)




A teraz coś bardziej modowego. W czasie dzisiejszego apelu miałam okazję obserwować różne stroje galowe. Każdy interpretuje to inaczej, a ja uwielbiam różnorodność więc z chęcią przyglądałam się galowym outfitom. Świetne jest to, że obecnie mamy tyle możliwości, że ze starego wzoru szkolnej elegancji, czyli czarnej spódnicy i białej koszuli można skombinować coś modnego i oryginalnego. Mam kilka swoich typów. Oczywiście uwielbiam sukienki. Co, jeśli nie kołnierzyk? Na zakończenie roku z pewnością możemy założyć letnią białą sukienkę lub czarną, ale z eleganckimi butami. Ja myślę o czymś takim:


Today I had lots of time to watch smart-dressed people. You know, everyone in white blouse and black dress... But something has changed. I haven't seen the same things put on diffrent people. Contrary, it was very variously! It's really fascinating that because of many shops and ideas everyone completed something else to look gallium. I have some outfits that I really like. I love dresses of course, but not everyone has to wear collar. If not, I suggest to look for something like on the picture below: 
 Nie wszyscy lubią sukienki. Zawsze dobrym połączeniem gdy trzeba być eleganckim jest spódnica z koszulą. Ale na szczęście stary styl został przełamany! W tej kombinacji mam dwa typy:
1. Ołówkowa, ciemna spódnica i luźna koszulka włożona w spódnicę. Musimy tylko uważać, jeżeli mamy kilka kilo do ukrycia, bo spódnica bardzo podkreśla naszą figurę, a w szczególności biodra! Niestety nie znalazłam dla Was odpowiedniego zdjęcia w sieci, ale wiecie co mam na myśli :)
2. Asymetryczna bądź plisowana z prostym, aczkolwiek dopasowanym T-shirtem! Oba fasony spódnic są moją miłością i oba są prześwitujące. Do tego proponuję zwykły biały top, nic odkrywczego, ale z daleka może to przypominać sukienkę :)


But not everyone like dresses. It's always a good combination when we put on skirt with shirt. But furtunately that style was broken! I have two types of wearing shirt with skirt:
1. Black, tight skirt and baggy shirt put inside the skirt. You have to look out with that beacause it's not very good to people with many kilos to hide.. ;) You know what I mean, tight skirt shows our lions very well.  Unluckily I haven't found good photo of that combination but I hope you know what I'm talking about.
2. Asymmetrictic or pleated skirt with simple, tight top! Both formes of skirts are the love of my life and both are translucent. I think you should wear that with simple white top and it will look like a dress ;)



Ja bym obstawała jednak przy tych propozycjach, ale zawsze znajdą się miłośniczki spodni. No więc? Nic oryginalnego - czarne rurki, eleganckie szpilki nude lub czarne, biała koszula. I na tym się zatrzymamy. Jest wiele fasonów, ja też mam w szafie dwa, ale nie ukrywam, że trzeba się nachodzić, by znaleźć taką galową koszulę, która nam odpowiada. Mój dzisiejszy typ z obserwacji, to biała koszula z czarnymi wstawkami - zakończeniami rękawów i guzikami. Niezwykle podoba mi się też trend noszenia zawiązanej wstążki przy kołnierzu. Jak najbardziej ok! Jeżeli decydujecie się na zwykły T-shirt koniecznie tradycyjna marynarka, której nie może zabraknąć w żadnej szafie (już niedługo post o niej:))
I like skirts and dresses for okasions like that, but we can always find someone who doesn't wear anything besides trousers :). I suggest for girls like that to wear black trousers, nude or black high heels and white shirt. I know it's very difficult to find perfect shirt. I have two in my wardorbe but now I have to look for something more. My type from today's obserwations is white shirt with black inserts. I also like black ribbon near the collar - perfect effect! If you want to wear simple T-shirt you have to wear simple marine or jacket that veryone has to have in his wardrobe. (I'll tell more about that soon!)



You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. nie wiem o co chodzi więc wstawiam zdjecie swiadectwa w zebach -,-

    ReplyDelete
  2. Blog całkiem fajny, dopiero zaczynasz, ale postaraj dodawać więcej swoich inspiracji i pomysłów:) Powielanie jest nudne. Świetnie, że piszesz po angielsku ale musisz troche popracować nad nim. Czekam na dalsze wpisy. Powodzenia i pozdrawiam. D.

    ReplyDelete
  3. Cały czas czarne zakolanówki :/ i ta "niby" moda . Pisz więcej o życiu ! te posty są fajniejsze

    ReplyDelete
  4. Wsadz se w dupę banana !!!! I zapraszam na mój blog¡¡¡¡ Śmiech nie mam blogu hahahhahaga !!! Face paun

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe