Life is hard, let's go shopping ;)

12:10 AM

Po obejrzeniu meczu Hiszpania-Chorwacja i wieczornym bieganiu zebrało mi się na rozmyślanie o zakupach :). Mam na tym punkcie fioła, ale to pewnie norma dla większości damskiej społeczności :). Ponoć zaczynają się wyprzedaże, więc w tym roku postanowiłam zrobić listę rzeczy, które chcę zdobyć, po obniżonej cenie lub nie, by nie wdać się w szaleńczy wir zakupów letnich, po których wracam do domu obładowana torbami i stwierdzam "po co mi kolejny top w paski, który do niczego mi nie pasuje?" Jest kilka takich rzeczy, bez których się nie obejdę. Co do sklepów, zapewne najbardziej polegać będę na zaufanych sieciówkach - Mohito, H&M, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka. 
Sukienki
W grę wchodzi oczywiście tiul, mięta, koronka i asymetria. Mam nadzieję że wypatrzę swój ideał. 
Koszule:
Mam nadzieję trafić na koszulę bez rękawów z jasnego jeansu. Taką można dopasować dosłownie do wszystkiego, a wygląda nieziemsko!
Shorty:
Jest lato, więc bez krótkich spodenek się nie obędzie. Ja najbardziej lubię tradycyjne modele, z jeansu. Postaram się znaleźć coś z brązowym paskiem, a jeśli nie dopasuję do nich mój pasek, zaplatany w warkoczyk w kolorze jasnego brązu. Postaram się wybrać model w którym jeans jest dobrej jakości, chciałabym też żeby shorty były zakończone zakładką a nie postrzępione, bo taki model już posiadam. Jeśli nie jeans, stawiam na pastele, kolor łososiowy (o mięcie już nie wspominam... ;)). 
Pamiętajcie, żeby nie dać się zwariować, bo każdy sklep kusi nas wystawami pełnymi napisów "SALE" a tak na prawdę stoi jeden wieszak obwieszonymi przecenionymi rzeczami, na którym ciężko znaleźć coś z nieoderwaną metką i w Waszym rozmiarze. No ale co tam, zakupy to sama przyjemność! :)


PS. Ostatnie zdjęcie to scena z filmu "Zakupoholiczka". Oglądałam go już wiele razy i jest świetny, ale nie powinniśmy tak szaleć jak główna bohaterka ;). Czasami lepiej poczekać aż coś stanieje lub po prostu wybrać rzeczy najpotrzebniejsze niż potem pławić się w długach!
K. ♥

You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Masz rację, film "Zakupoholiczka" jest rewelacyjny!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    ReplyDelete
  3. W której galerii jest Stradiviarus i gdzie dokładnie, bo nigdy znaleźć nie mogę

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi ci w Białymstoku? Bo ja tutaj meszkam i tu chodzę, w galerii Afa, na przeciwko C&A , obok Pull&Bear

      Delete
  4. Dzięki wielkie, chodzi mi właśnie w Białymstoku :)

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe