:)

8:36 PM

Hej! Przepraszam za moją dwudniową nieobecność na blogu, ale nie miałam za bardzo dostępu do komputera. Teraz powracam z dużą dozą zdjęć i wrażeń!
W poniedziałek po kilkugodzinnym spacerze po ukochanym Białymstoku poszłyśmy z A. do galerii. Oczywiście przemierzyłyśmy nasze ulubione sklepy, ale nadal miałyśmy sporo czasu do zajęć w teatrze. Poszłyśmy więc jak zwykle do Empiku i spędziłyśmy tam 1,5 h przeglądając różnorodne książki, słuchając muzyki i oczywiście czytając Vogue'a. Potem zabijałyśmy czas popijając przepyszną cafe latte toffi z bitą śmietaną, posypaną czekoladą. Pychotki! Następnie krótki spacerek do Teatru na dzień otwarty. Bardzo ciekawe zajęcia zaaranżowane przez grupę 13+, a na koniec zaproszeni mogli wykazać się kreatywnością :)


I'm sorry I haven't written for two days but I had no time and I couldn't manage to use computer. Now I'm back and I have lots of photos for you!
Me and A. went for a big walk in Białystok on Monday. Then we went to the shopping centre. After looking for clothes we were reading books and fashion magazines in Empik we were drinking very tasty cafe latte with cream and chocolate :). Delicious! I went to the thetre to see my friend's final display. It was great, we could be a part of it and it was very well organized :D



W sumie codziennie bywałam  w sklepach - a to po prezent dla wychowawczyni, a to przelotem. Niespodzianka zastała mnie w galeri Kwadrat. Baardzo rzadko tam bywam, ale musiałam ze względu na mały butik z porcelaną i szklanymi upominkami. W czasie gdy pani ekspedientka zapakowywała prezent ja udałam się do butiku na przeciwko.. Weszłam tam i od razu skierowałam się na tył sklepu - radar wyczuwający kolor miętowy włączony! Znalazłam śliczną, miętową (!), asymetryczną sukienkę za jedyne 119 PLN. Wiem, że w Alfie nie znalazłabym takiej nawet za 200 zł. Szczęśliwa pobiegłam do mamy po pieniądze ale gdy wróciłam z przerażeniem okazało się, że sklep już zamknięty. A potem okrzyk radości, nad butikiem wisiał znajomy szyld "De Facto". Na szczęście mam dla Was zdjęcie tej sukienki. Doradźcie, warto jej szukać w innych galeriach w De Facto?
Xo Xo , K.
I found that dress in a small shopping centre "Kwadrat". How do you like it? I don't know if I should buy it - I have to go to that shop for that or look for that in many other shops but I really love it. That colour, that.. EVERYTHING! I think I will finally buy it. What a pity I didn't buy it yesterday! When I came with the money it was closed... Bad thing happens :)


You Might Also Like

3 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe