Do it yourself: Ombre Jeans

2:25 PM

Pamiętacie jak wspominałam, że chcę zrobić takie jeansy? No tak, ja zawsze zanim coś zrobię gadam o tym przez miesiąc, ale w końcu kupiłam wybielacz i oto jest! Ombre fascynacja u mnie na całego, chociaż powoli mi przechodzi
Step 1: Potrzebne nam będą: wybielacz, ja kupiłam ACE (ok. 8 PLN), stare jeansy, najlepiej jakieś porwane lub kupione w lumpeksie, żebyście nie żałowali jak coś pójdzie nie tak, miska i rękawiczki



Step 2: Do miski nalejcie całą zawartość wybielacza. Nałóżcie rękawiczki, uważajcie by nie poplamić ubrań lub skóry środkiem. Ostrożnie zanurzcie spodnie w płynie do tej wysokości do której chcecie je wybielić. W moim przypadku było to do wysokości kieszeni z tyłu.


Step 3: Zostawcie to tak na jakąś godzinę.



Step 4: Wyjmijcie w nałożonych rękawiczkach, dokładnie wypłuczcie wodą i wysuszcie. A potem przydałoby się pranie i noszenie do cudownych stylizacji!

I jakby coś nie martwcie się, że wyszedł brzydki kolor. Jak widać na zdjęciach (słabej jakości, ale zawsze) po wyschnięciu prezentuje się to zupełnie inaczej.

You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. Fajne:) Zapraszam też na mojego bloga http://a-i-a-fashion.blogspot.com/, od niedawna go piszę z przyjaciółką :)

    ReplyDelete
  2. Uhuhu, no nie najgorzej wyszło <33

    xx Angel ♥

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się efekt końcowy. Fajnie wyszło :)
    Ciekawy blog. Zapraszam również na mojego. Liczę na to, że ci się również spodoba ;)
    http://likee-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyszły, sama zbieram się do zrobienia takich od jakiegoś czasu :)

    zapraszam do mnie!
    http://theblondberry.blogspot.com

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe