Dziwne losy Jane Eyre

10:11 PM



Najnowszy film, który polecam? Zdecydowanie Jane Eyre. 
Owszem, lubię komedie, miło jest się czasem pośmiać na filmie. Jednak mam niemałą słabość do dramatów. Historie opowiadające o wiecznej miłości, dziwactwach ludzi nie do końca zdrowych na umyśle.. Naprawdę nie wiem co mi się w tym podoba, przecież większość z ludzi z którymi mam do czynienia woli obejrzeć sobie pogodną historyjkę o bogatych i pięknych mieszkankach Nowego Jorku albo kolejną historię zabawnej pary, która udaje małżeństwo. Co mnie do tego ciągnie? Tym razem był to przymus na lekcji angielskiego, ale sama już od dawna chciałam skusić się na obejrzenie tej produkcji. Mam długa listę filmów, które muszę obejrzeć, a Jane Eyre na niej górowała.
Ta opowieść jest klasykiem. Szczerze? Nie miałam zielonego pojęcia o czym opowiada. Więc postanowiłam że się dowiem ;). Niektórych moich znajomych z klasy być może znudziła (nie powiem, żeby akcja działa się bardzo szybko i porywająco) ale mnie wciągnęła. Miała taki swój specyficzny klimat, odległe czasy, piękne miłość, odtrącona i niekochana dziewczyna. Polecam Wam ją serdecznie na deszczowy, być może samotny wieczorek z kubkiem gorącej herbaty w ręku. Ale zdecydowanie nie na nocowanie z przyjaciółkami, chyba że macie podłe humorki ;)

You Might Also Like

3 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe