Simple black coat

10:40 PM

Szukałam prostego, oversize'owego płaszcza. Przetrząsałam strony internetowe, sieciówki i lumpeksy po to, żeby wylądować tam, gdzie zazwyczaj - w szafach we własnym domu. Tym razem po przymierzeniu płaszcza mojej mamy stwierdziłam, że a) jest idealne przyduży i mam efekt okrycia wierzchniego a'la Zabrałam-Dziadkowi i b) nie ma żadnych ozdóbek, złotych guzików i innych nieporządanych falbanek, co znaczyło jedno - moja mama go za wiele w tym sezonie nie ponosi (o ile ja nie znajdę w końcu swojego wymarzonego w kolorze baby blue, ale o tym może innym razem). 

Tak, tak. Wiem, co zawsze mówię. Że czerń jest dla nudziarzy, szary dla pesymistów, a ja chodzę zazwyczaj z uśmiechem przyczepionym do twarzy więc to tak, jakby Lady Gaga ubrała się w biały tshirt i jeansy. Czasami jednak próbuję wszystkiego (szczególnie gdy wstaję pięć minut przed autobusem. Szczególnie gdy na pierwszej lekcji mam sprawdzian) i dorzucam ciekawe detale - jak mój najnajnajbardziej ulubiony naszyjnik, który widzicie już po raz setny. No cóż, zobaczycie go pewnie i dwusetny, i tysięczny, i nadal będę go nosić.

I was looking for a simple, oversize coat. I searched through all the websides and stores and I finally got to the place I always land in: my own house. This time, after trying on this black coat (which is my mum's by the way) I came to the conclusion that it is just perfectly Grandpa-Alike, long, without any emebishments. If it goeas that way, my mum won't be able to wear it this season (unless I find my dreamed baby blue coat, but it's another story).

Yes, yes. I know what I always say. Black is for bores, grey for pesimists and I usually smile all the time so it's just as if Lady Gaga wore white tank top paired with some jeans. But sometimes I try everything (especially when I get up five minutes before the bus leaves. Especially when I have a test on my first lesson) and ad interesting items, like my favourite necklace I literally wear aaaaal the time. What do you think?



ph. Paula Olszewska, wearing: mum's H&M coat, mum's tee, Zara necklace, sh shorts

You Might Also Like

14 COMMENTS

  1. Jakbym widziała polską Kristine Bazan i wiem, że już to mówiłam ! Naszyjnik daje efekt jak i płaszcz ;) Sama szukam idealnego w koloże baby blue i mam nadzieję, że kiedyś znajdzie się taki w mojej szafie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możesz mówić częściej bo to największy możliwy komplement (tak, mam jej zdjęcie na tapecie :D )

      Delete
  2. O matko, ale błąd. Kolorze* oczywiście. Aż mi głupio -.-

    ReplyDelete
  3. Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    ReplyDelete
  4. o em dżi ! normalnie bombowo (nie wzywać policji!!!) !!

    ReplyDelete
  5. Wow, pięknie wyglądasz a szorty mnie prawdziwie zaskoczyły. Nie zmarzłaś?

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe