I love reading books!

12:38 AM



Kocham czytać książki. Pisać też, ale czytanie to inna bajka. Bywały takie dni, że gdy tylko miałam wolną chwilę chwytałam książkę i zatapiałam się w tych opisanych historiach, nie mogąc się oderwać. Tak, to jest zdecydowanie magia, której nie posiadają filmy. Zawsze marzyłam o osobnym pokoju całym wypełnionym regałami z książkami, ale na razie zadowalam się biblioteką :). 


I love reading books, I love smelling them, I love that I can imagin what the f*ck I want in my head! I've always dreamt about my own room with bookr. Now I have to settle for library :)




Czytałam bardzo dużo książek i jeśli chciałabym je zliczyć musiałabym chyba wykorzystać jakieś lepsze kalkulatory niż ten, którym dysponuję :) Dlaczego książki? Bo tam nikt ci nie narzuca własnej wizji jak w filmie, możesz do woli rozwijać swoją wyobraźnię. No i książki mają swój świetny zapach, który uwielbiam ♥.
Wiem, że wiele z Was woli po prostu posiedzieć przed komputerem, ale zachęcam do odkrywania "bookoświata". 
xo xo

You Might Also Like

2 COMMENTS

  1. Hi, I read your blogs like every week. Your writing style
    is witty, keep up the good work!

    Also visit my weblog ... Kalkulator

    ReplyDelete
  2. For weeks I couldn't figure out a solution but your article finally enlightened me.
    Thankss for sharing!

    My web blog - coconut oil for skin benefits

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe