Instagram

6:39 PM

Nie mogę powiedzieć o sobie, że wszystkie nowoście przyjmuję z otwartymi rękoma. Początkowo moje nastawienie odnośnie aplikacji Instagram, bo o niej mowa, nie było zbyt przychylne, tym bardziej że będąc w domu nie korzystam z internetu w komórce zbyt często. Jednak teraz, będąc na wakacjach przeprosiłam mojego poczciwego Samsunga Galaxy, pobrałam wspomnianą wyżej aplikację i cieszę się jej prostotą :). Do czego służy? Pozwala w łatwy sposób dzielić się z innymi wszystkim, co nas otacza. Jest to więc świetna opcja dla takich maniaków fotografowania jak ja :). Dla tych, którzy albo nie lubią Instagrama, albo nie posiadają smartfona powstała stronka statigr.am, gdzie możecie podglądać nasze instagramowe poczynania.

 I'm not this kind of person who welcome every new thing with open arms. At first my attitude to Instagram aplication, because I'm talking about this wasn't really favorable. I don't often use Internet on my telephone when I'm home, but now, being on holiday I've apologised my Samsung Galaxy, downloaded aforementioned app and I feel happy to discover its simplicity. What is Instagram for? For sharing everything with other people! It's for free and it's also really simple - perfect for photographing-maniac like me :). For these ones who don't like Instagram, or don't have smartphone there is special website Statigr.am, where you can watch my Instagram-doings :)
My nick on Instagram - heyimkarolajn
Follow me if you like to :))

You Might Also Like

17 COMMENTS

  1. Hee you, thanks for your comment I am following u back!

    Love,
    www.becreativebefashion.blogspot.com

    P.S. CHECK MY NEW POST

    ReplyDelete
  2. Ja sama prowadzę burzliwy związek z instagramem, raz go opuszczam, raz nie mogę się rozstać <3 obecnie jestem na tym drugim etapie, a jeszcze nie tak dawno śmiałam się z wrzucania miliona zdjęć i newsów w stylu 'jem' ;d

    ReplyDelete
  3. Nie podoba mi się twój makijaż , bo wygląda troszkę jakbyś miała podbite oczy #justsaying

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, specem od tego to ja nie jestem :)
      Ale ogólnie to mam naturalnie podkrążone oczy :c

      Delete
  4. Intersting blog!!! Do come by my blog and I'd love it if we follow each other :)

    Love Nyt
    Metajojuana under a Starry NYT

    ReplyDelete
  5. INSTAGRAM is such a cool app' ;-)

    ReplyDelete
  6. Its really hard not to love it! so addictive and fun! :)

    ReplyDelete
  7. uwielbiam tę piosenkę!:)

    ReplyDelete
  8. http://dziennikklikomanki.blogspot.com/ <----------------- zapraszam do mnie fajna nutka

    ReplyDelete
  9. hello :)

    thanks for visiting my blog and commenting :)

    i love instagram !
    i have one too :)

    by the way,
    i replied to your comment :)

    check out my reply HERE
    Chiara


    BLOG | Instagram | Polyvore | bloglovin'

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe