Belgium Inspiration

11:01 AM

Witajcie! Minął już tydzień mojego pobytu w Belgii. Steskniłam się za Wami i za regularnym dodawaniem postów. Nie mniej każdy lubi czasem poleniuchować ;). Mam dla Was trochę zdjęć, mix wszystkiego co nadawalo sie do fotografowania.

Hi guys! I miss you and writing to you, but everyone loves holidays, doesn't they? I've got few photos for you, mixed inspirations from Belgia.

 "Bo paznokietki zawsze trzeba sfotografować"
 Nie ma fotografa? Będzie sweet focia ;)
 W niedzielę w Sint-Ulriks-Kapelle odbył się coroczny 'kiermasz'. Mieszkańcy tej miejscowości spotykali się, by porozmawiać, posmiać się i wypić kawę w rozstawionym namiocie. Odbył się tez coroczny wyscig kolarski.
 Z cyklu "moje śniadania"
 Specoolusy - znak rozpoznawalny Belgii, oprocz Atomium i pysznej czekolady.
 Chocoladebrodje
 Ulicami Sint-Ulriks-Kapelle ;)
 Fotogeniczne trampki, nieprawdaż?


 Gierka zlożona z kilku klocków, nad ktorą od dluższego czasu łamię sobie glowę.


 Moje zdobycze z lunaparku ;)
 Schłodzona Ice Tea Green ♥
 Atomium noca z okna samochodu.
♥ BLOGLOVIN'  

You Might Also Like

44 COMMENTS

  1. ostatnie śliczne po prostu zdj
    zapraszam do mnie http://dziennikklikomanki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. jakaś Ty śliczna! Belgia wygląda super! a Smerf boski! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. The Me to you teddy bear is so cute! I used to be obsessed with them. :)

    Sandra from The Puzzle of Sandra's Life

    ReplyDelete
  4. W polsce nie spotkałam liptona w szklanej butelce.Ciekawy blog,w wolnej chwili zapraszam do mnie,obserwujemy?;)

    ReplyDelete
  5. dziękuję pięknie :) świetny belgijski foto - mix :P jesteś śliczna <3 !

    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam serdecznie

    Daggi

    ReplyDelete
  6. zgadzam się,moja też jest niezapomniana! <3
    ej,jaki masz aparat?! o,o świetne zdjecia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z aparatem to mam problem bo takiegoz nie posiadam (haha) ale wlasnie sie przybieram do zakupu i ten podkradlam mlodszej siostrze ciotecznej. Chyba taki sobie sprawie. Cyfrowka ale swietna. Canon IXUS 115 HS
      Ona ma akurat rozowy ;)

      Delete
  7. Lovely pictures and blog!
    Thank you for your sweet post comment, though I personally find nude lips plain and boring haha :)

    ReplyDelete
  8. Now following! Please follow me back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ReplyDelete
  9. Jakie masz śliczne oczy ! <3 zdj też są świetne ;D
    Obserwujemy?;>

    ReplyDelete
  10. Lovely blog, such cute photos! x

    http://guilias.de.vu

    ReplyDelete
  11. Ja się nazywa ta gra? Wygląda super. Kołnierzyki stają się Twoim znakiem rozpoznawczym;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na opakowaniu pisze coś "IQ Cabin" ale nie wiem czy to właściwa nazwa.

      Delete
  12. Great photos and great blog!

    I'm now following on GFC!

    abbieaisleen @
    www.thetrendfile.com

    ReplyDelete
  13. super blog, jestem tu pierwszy raz ;)
    jestes piekna kochana ;)
    dodaje do obserwatorow i licze, ze zrobisz to samo :)

    ReplyDelete
  14. chciałabym zwiedzić ten kraj!

    ReplyDelete
  15. zdobycze z lunaparku chetnie bym podkradla :) / http://murphose.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia, przez patrzenie na chocoladebrodje aż się zrobiłam głodna ;)
    Ochh, ale ja już cię obserwuję ;>

    xoxo

    ReplyDelete
  17. zgłodniałam jak zobaczyłam Twoje śniadanie ^^ super blog, obserwujemy?
    +zapraszam na post z lakierami do paznokci :)

    ReplyDelete
  18. świetne zdjęcia:) obserwuję:)

    ReplyDelete
  19. lovely photos! and i've never seen lipton ice tea in a glass bottle, so cool, haha! xx

    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/rocknrolllies

    ReplyDelete
  20. Hey,
    Great blog dear :) would you like to follow each other on GFC and Bloglovin? I will be more than happy*

    Kiss*
    http://donttellmewhattoweariwontlisten.blogspot.pt

    ReplyDelete
  21. Takiego rogaliczka tez bym zjadla! :) Zapraszam na nową notkę! ;)

    ReplyDelete
  22. Takie gry, z pozory bardzo łatwe potrafią zabrać wieeele czasu ;)

    ReplyDelete
  23. Przekonałm się o tym na własnej skórze ;d

    ReplyDelete
  24. Hey, really nice blog and great photos!!! Maybe we follow each other !?
    Just let me know :)
    http://gvozdishe.com

    ReplyDelete
  25. Oczywiście zwróciłam uwagę na to co nie trzeba, ale namiastka kuchni którą tu sfotografowałaś jest fantastyczna :)

    ReplyDelete
  26. uwielbiam takie gry :D sporo sie ich naukładłam w szpitalu :D

    ReplyDelete
  27. czy bluzka z 8 zdjęcia jest z C&A?:)
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  28. Belgia ! <3

    Ja teraz jestem w Szwajcarii wiec zapraszam na mini relacje zdjeciowa ;)

    ReplyDelete
  29. Jakie pyszności na zdjęciach ♥

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia :) Chciałabym polecieć kiedyś do Belgii. Będę odwiedzać Cię częściej- obserwuję!

    ReplyDelete
  31. jeeejku ale mi ochote zrobiłaś na ciastkaa!!! tyle z mojej diety...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, przepraszam jeśli popsułam plany! :)))

      Delete
  32. Fajne zdjęcia :) Ciekawa ta gra :)

    ReplyDelete
  33. Tak smacznie te ciastka wygladaja ;) Sliczne zdjecia xx

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe