Blue Jeans.

7:27 PM

Koniec wakacji tuż tuż, nie chcę o tym myśleć. Mimo że idzie jesień ja nadal mam ochotę nosić shorty, spódniczki, topy na ramiączkach i kąpać się w basenie. Z przerażeniem jednak dokonuję pierwszych jesiennych zakupów, a serce mi się kraja jak widzę te wszystkie grube płaszcze, zimowe buty i ciepłe swetry na półkach sklepowych. Ten strój miałam na sobie już dawno, jakiś miesiąc temu, ale nie przybrałam się Wam go pokazać. Jeansowa koszula to hit od jakichś dwóch sezonów i większość dziewczyn ma je już w swojej szafie. Ja nad swoją trochę popracowałam, potraktowałam wybielaczem, dorobiłam collar tips'y, mam zamiar tez doczepić ćwieki. Natomiast ta tiulowa spódniczka z Beshki towarzyszyła mi przez całe lato i podejrzewam że zagości też w bardziej stonowanych, jesiennych stylizacjach. Co do butów, klasycznych balerinek nude szukałam chyba wieki, zawsze coś mi w nich nie odpowiadało - a to krój, a to zbędna kokardka,a to ich niemiłosierna niewygoda. W końcu znalazłam ideał w belgijskim New Look'u (właściwie wszystko co kupiłam w Belgii pochodzi z tego sklepu..:)) i jestem z nich bardzo zadowolona.

The end of holidays is really close, I don't really want to think about it. Although the autumn is coming I still wanna weat shorts, skirts, tops and swim in the swimming pool. I do my first autumn shopping with consternation, looking at all those thick coats, winter shoes and sweaters on the shop shelfs. I have worn this outfit some time ago but I didn't have time to show it to you. Jeans shirt is being a must have for over two seasons and I think every girl already has it in her closet. I hade to work a while with mine, I've treated it with ACE and put collar tips on the collars. The skirt is also my favourite - I've been wearing it for all summer and I think I'll also use it in autumn outfits. Talking about shoes, I've been looking for perfect nude flats for really a long time. I've finally bought it in New Look in Belgium (honestly I bought everything there:)) and I'm really proud of this simple but classy shoes.  
koszula/shirt - DIY
spódniczka/skirt - Bershka
balerinki/flaps  - New Look

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. o I know how you feel, I'm not sure I want the summer to end either.
    I love the collar tips on your shirt, beautiful outfit :)

    thanks for stopping by,

    claire x

    Mon Cheri

    ReplyDelete
  2. the shoes are really classy! Liked the tips you placed in your top :)

    ReplyDelete
  3. spódnica<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe