DIY: Collar Tips

10:48 PM

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam krótką wskazówkę jak urozmaicić kołnierzyk swojej ulubionej koszuli. O ile takie posiadacie, oczywiście :). Ja uwielbiam koszule, wiem, że zawsze wyglądają dobrze i ja czuję się wygodnie. Żeby nie wiało nudą, ktoś wymyślił 'collar tipsy', czyli po prostu małe ozdóbki na kołnierzyk doczepiany do koszuli. Widziałam takie kiedyś w Zarze, nie kupiłam, cena 100 PLN za koszulę mnie przeraża, więc pozostała mi własna wyobraźnia.
No dobra, może nie taka własna :). Jakiś czas temu odkryłam Styledigger - świetną bloggerkę i od razu obejrzałam wszystkie odcinki jej podcastu. Odsyłam Was do jednego z odcinków, bo sam pomysł nie jest mój :) Tutaj

Today I wanted to show you a little tip how to make your curve special. I found that in styledigger's blog. Here you can watch a movie about this. Have a nice day!










You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. Wygląda to beznadziejnie tyle powiem bo szew nie idzie równo z tym czyms co deczepiłas do kołnierzyka

    ReplyDelete
  2. właśnie miałam ostatnio takie robić:D

    ReplyDelete
  3. za ładnie u ciebie nie wygląda ale zrobiłam już wcześniej ładniejszy ;D

    ReplyDelete
  4. Jaka kreatywna ; ) Fajny efekt , pozdrawiamy !

    ReplyDelete
  5. My brother suggested I would possibly like this website.
    He used to be totally right. This put up truly made my day.

    You cann't believe just how so much time I had spent for this info! Thank you!
    Also see my page :: http://www.wttd.net

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe