Simply & Casual

2:05 PM

Dzisiejszy strój będzie na prawdę zwyczajny, ale chciałam Wam go zaprezentować, bo tak zazwyczaj wyglądam na codzień - w takie upały nakładam shorty i jakiś zwiewny Tshirt. Ten, który mam tutaj na sobie kupiłam na wyprzedażach na jedyne 26 PLN. Bardzo mi się spodobał ze względu na lekki połysk, którego może nie być widać na zdjęciach. Bluzka mieni się jakby była posypana brokatem. Taki fason błyszczącego Tshirtu jest bardzo często zauwazalny w sieciówkach. Ja wybrałam złoto, ale sporo jest też srebrnych. Może cały outfit nie jest jakiś szczególny, no ale wygodny (może na estetyce ujmują moje bąble po ugryzieniach komarów na nodze). Moje ulubione shorty w 'floral print' pochodzą z House'a, kupiłam je rok temu. Tak szczerze powiedziawszy od tamtego czasu nie wchodzę do House'a, bo rzeczy z tego sklepu moim zdaniem straciły na jakości i ogólnej estetyce... Nie robią na mnie wrazenia bluzeczki z wizerunkami jakichś potworków. Co to to nie.
Today's outfit isn't the most original, but I wanted to show you it. I's simple and casual, just like I look like in normal, hot, summer day. I put on a baggy Tshirt and favourite shorts. These one I bought in House a year ago and I have to say that it was the last time I event came into that shop. I'm really dissatisfied about bad quality of that clothes and boring designs on Tshirts. 
That one I'm wearing is from this year's sales and I bought it for 26 PLN. I loved because of its shiny material. You can buy the same in many popular shops like H&M or ZARA but this one was very cheap and comfortable. It's a little bit oversize and that's the other reason I fell in love with it. Sorry about my scars aftes mosquito bites. Agghhh I hate that little animlas!








Tshirt - Pimkie %
shorty - House


Mam dla Was jeszcze jeden Must Have. Pewnie wiele z Was już na to wpadło, ale ja dopiero gdy skończyła się szkoła pomyślałam o... plecaku :). Od dłuższego czasu nie miałam na plecach plecaka, wolę torby, są one bardziej dziewczęce no i ... Wszystkie kochamy torebki! :) Ale znalazłam inny model plecaka, nie taki jak kiedyś nosiłam do szkoły, materiałowy i w kwiatuszki, ale skórzany. Idealnie nadaje się do dopełnienia stylizacji, no i jest mega praktyczny! Bardzo podoba mi się brąz, który znalazłam gdzieś w internecie, ale czerń też by się nadała. Co myślicie o skórzanych plecakach?
I've got one Must Have for you. It's crazy but when the school's over I tought about... rucksack. For a long time I haven't worn any backpack , I prefer bags they're more stylish and.. You know, each of us love bags! :) But I found a model of rucksack, not that ugly, blue with flowery pront that I used to wear to school but leather. It's perfect to our outfits and it's really practical! I really love that brown one, which i found in the Internet, but black will be OK too. What do you think about leather backpacks?


You Might Also Like

1 COMMENTS

  1. oooooooooo plecak <3 jak ja lubie jak ktos nosi plecaki! moda z wybiegow. strasznie mi sie to podoba! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe