Finally perfect lace! ♥

5:18 PM

Pamiętacie jak jakiś czas temu mówiłam o ubraniach z koronki? Ja w końcu zdecydowałam się na swoją. Wybrałam sukienkę, ale nie było to takie proste :). Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad wersją z ZARY, ale gdy już była przeceniona zabrakło mojego rozmiaru. Wściekła miałam zamiar kupić nawet i za dużą, ale stwierdziłam, że nie ma sensu wyglądać jak worek :). 
Do you remember my long talking about lace clothes? I've finally decided to buy mine one. I've chosen dress, but it wasn't so simple! I've been thinking about dress from ZARA, but on the sale there wasn't my size anymore. I was furious and I wanted to buy too big one but then I thought that I don't want to look like a sack! (picture below)

TUTAJ
Z pomocą przyszło mi niezawodne De Facto. Zazwyczaj tam nie zachodzę, ale gdy chodzi o sukienki to wiem, ze zawsze coś tam znajdę. Pech mnie nie opuścił, bo wybrałam jedną wersję sukienki i postanowiłam zajść do tego sklepu wracając - "a nuż trafi się coś lepszego". Gdy wróciłam nie było już mojego rozmiaru. Czemu nie mam ubrań szytych na miarę? :(
Całe te wyczerpujące poszukiwania zakończyły się dobrze, bo kupiłam koronkową sukienkę z brązowym paskiem. Jak Wam się podoba?
Reliable De Facto helped me, like always.I usually don't shop there but they always have best dresses. I've chosen one (on the piscture below) but when I came to buty that after few hours (I wanted to check out every shop before I'll buy) thre wasn't it! 

That was very comprehensive, but I finally bough lace dress with brown blet. How do you like it? 















 Na głowę nałożyłam znalezioną gdzieś starą opaskę. Jestę hipisę!
I've put an old band on my head to make it more diffrent.
dress/sukienka - De Facto
band/ opaska - vintage


You Might Also Like

8 COMMENTS

  1. sukienka śliczna , a zdjęcia coraz lepsze ;) 6 i 7(te z jabłkiem) zdjęcie jest bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  2. Zwracając się do Twojej wypowiedzi na www.kotek.pl chce Ci zwrócić uwagę, że nie masz z a grosz racji: jestem na stosunkach międzynarodowych i nie uważam, że nie będę miała co robić... Wszystkie urzędy, placówki unijne i każda firma, korporacja mdzn.,czy placówki od public relations przyjmą mnie z otwartymi rękami. Dodatkowo zamierzam zacząć w tym roku 2 kierunek- bezpieczeństwo narodowe, które poszerzy mi umiejętności. Powiedzmy sobie szczerze - tu nie chodzi o kierunek, tylko o ambicje i dążenie do celu. Jak ktoś się dobrze ustawi to nawet po filozofii będzie miał życie w dostatku. A Ty jako gimnazjalistka wyrażające swoja perspektywę, najpierw zdaj maturę i dostań się na dzienne, a później krytykuj, bo nie masz tak na prawdę pojęcia o obecnej rzeczywistości i o zapotrzebowaniu na rynku. Nie zawsze rodzice będą Cię utrzymywać kupując drogie kiecki. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co prawda, to prawda..
      "a nUz ... " przyjdzie jej dostanie się na dzienne..:PP

      Delete
    2. Nawiązałam do tego, że teraz po studiach wiele ludzi pracuje w McDonaldzie. Nie traktuj tego personalnie, to był taki przykład ze stosunkami międzynarodowymi :)

      Delete
  3. jesteś cyganką ^^ mina numer 9 !! ; dd

    ReplyDelete
  4. De Facto? Pierwszy raz słyszę, gdzie go znajdę w Białymstoku, bo bodajże z niego jesteś? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszędzie! Jest w Kwadracie, w Alfie (na drugim piętrze, z lewej strony tam niedaleko jest Tiffi jakieś), no i w Białej (od strony Media Marktu)

      Delete

like me on facebook

Subscribe