Finally rocky :)

9:50 AM

Ostatnio rozpisywałam się o rockowym stylu, więc postanowiłam przygotować coś dla Was z mojej szafy. No cóż, może trudno nazwać przygotowaniem porwanie rajstop, no ale zawsze :). Jednak muszę przyznać, że nie czuję się w takim stroju dobrze. Trzeba coś pokombinować by było mniej ekstrawagancko! ;D


Last time I wrote a lot about rock style. Now I decided to prepare something for you.Here's my favourite checked shirt and I've perforated my black tights.I have to say that I don't feel like wearing it to school. I have to figure out something less extragavant.





PS. Od razu przepraszam za czerwone plamki na moich nogach. Wstrętne komarzyska!
And I'm sorry about awful mosquito's bites. Aghhh!

shirt/koszula - H%M
♥  BLOGLOVIN'  ♥

You Might Also Like

11 COMMENTS

  1. Oh bardzo fajny outfit <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xo

    ReplyDelete
  2. porwane rajstopy są fajne do pozowania do zdjęć, na sesję... ale ja osobiście nie uważam, bym dobrze się czuła chodząc w nich na co dzień ;)

    zapraszam do siebie na nową notkę, w zamian za odpowiedź na pytanie w niej zawarte, można wygrać reklamę w notce lub mogę umieścić Twój banner z boku bloga ;*

    dont--stop--believin.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajny blog ;P
    Ciekawy outfit ;)
    Obserwujemy i liczymy na rewanż ;D

    ReplyDelete
  4. swietnie wygldasz! ja bym nałożyla jeszcze szorty bo tak w samych rajstopach nie bardzo :))

    zachęcam do dodania mojego bloga do obserwowanych :)
    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. super blog! zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  6. Mam dokładnie tę samą koszulę z H&M!
    Pozdrawiam www.fogdancing.blogspot.com - nowy post.

    ReplyDelete
  7. thanks a lot for the comment!

    your outfit's really cute! I think you could totally wear it to school if you added a pair of jeans shorts or something! xx

    http://coffeebooksandcitylights.blogspot.de/

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia! Idealna koszula! Jakbyś chciała ją kiedyś komuś sprzedać, to wiesz gdzie szukać :D ;* ♥

    dotsandlaces.blogspot.com

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe