American Dream

5:08 PM



Jakiś czas temu wszystkich nas dopadła miłość do flag narodowych USA. Odkąd w sieciówkach pojawiły się Tshirty, shorty, spodnie, torebki, apaszki i inne części garderoby z popularnym printem na ulicy czy w szkole nietrudno było spotkać dziewczynę ubraną w którąś z tych rzeczy. Nie powiem żeby mi się to nie udzieliło :). Zainwestowałam nawet we flagę do ozdoby pokoju na allegro! ;) Zakochałam się w legginsach z New Yorkera, ale ostatni raz miałam je na sobie jakieś pół roku temu... Ostatnio pogoda nie dopisywała więc sobie o nich przypomniałam. Też tak macie, że znajdujecie jakieś ubrania na dnie szafy? :) 
W każdym razie wróciła mi miłość do 'National Anthem' of USA, jak to nam śpiewała Lana del Rey. 
Jeśli jakiś element naszego outfitu jest bardzo krzykliwy, jak w tym przypadku legginsy, to powinniśmy dobrać do tego jednolitą i tonująca resztę. W tym przypadku postawiłam na koszulę z cieniutkiego jeansu. Taka koszula to absolutny MUST HAVE. Ja poluję na wyprzedażach na taką bez rękawów, z ćwiekami (ewentualnie sama je doszyję) i z jaśniejszego jeansu. Obecnie mam tylko taką, a wygrzebałam ją (nie wiem jakim cudem!) z pudeł zakopanych na strychu! Niesamowite co można czasami znaleźć w swoim domu ;).


Some time ago we all fell in love with national flag of USA. They were everywhere - on Tshirts, bags, pants or swings. When popular shops made some clothes with it I saw girls in flag-outfits everywhere - in school, on the street. I bought mine USA leggins half year ago and honestly I completly forgot about it. I've recalled about it yesterday, because of terrible, windy weather. However, I fell in love with 'Nathional Anthem' , as Lana del Rey sang, again.


When we wear something flashy we have to connect it with plain clothes. This time I wore it with jeans shirt, which I found somewhere in box in my loft. It was such a suprise for me! We can find so many useful things in our houses! Jeans shirt is one of the biggest MUST HAVES. I'm looking for a brighter, sleevless one. I think I will also so something with that shirt, because I've found two of them and I can put brads or lace on it.







leggins - New Yorker
Shirt - found somewhere :)
Sneakers/trampki - Heavy Duty

♥ BLOGLOVIN' ♥

You Might Also Like

46 COMMENTS

  1. świetne spodnie! bardzo fajne, trampki do nich pasują idealnie ! wpadnij do mnie, jeśli spodoba ci się mój blog, miłoby było gdybyś mnie dodała do obserwatorów:) bardzo ważna jest dla mnie opinia innych
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. swietnie zdjeciaaaaaaaaaaaa!
    mozesz mi powiedziec czemu akurat skomentowalas tamten post?
    bo wydaje mi sie, ze cos mi sie porobilo na blogu GRR i mysle, ze mi pomozesz takto -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, bo to był pierwszy post który znalazłam na twoim profilu G+ pzdr :*

      Delete
  3. Thannks for the comment..
    nice post..

    lets follow each other if you want

    love
    nora
    http://noraliaayu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Great post! I love it! ^^ You have such an amazing blog, mind to follow each other? :)

    PS: I don't post shits... :p

    See you soon on my blog! :)

    ReplyDelete
  5. Love the leggings. Funny how a flag can become such a fashion statement!
    Your photos also look so professional- so cool!

    Ava Tallulah
    Enter My UO Giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, yeah it's funny but I think that also stylish!

      Delete
  6. Hi Karolina, Thanks you for your comment in my blog. I will write also in english again, so it's easier for all of you lovely readers. :) You have great photos too! Amazing. :) Follow each other?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your welcome. And thanks, I'll be able to read your posts :)

      Delete
  7. Masz świetną urodę ; ) Dzięki za odwiedzenie naszego bloga, dodaję do obserwowanych, bo naprawdę warto!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięi. A co do urody to bez przesady hahah ; )

      Delete
  8. perfect pants!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for your comment. Honestly they're too popular right now..

      Delete
  9. Dropped by to your blog by a chance :) Yuppy the USA flags are really IN atm, it's funny as I remember them being just as fashionable a lil bit over 10 years ago (I had a pair of jeans with printed USA flags and motorbikes :D)

    Nice blog u got

    x Lara
    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Oh, so you have somethinr REALLY stylish for this year season! ;))
      xo xo

      Delete
  10. śliczne leginsy ;) Obserwujemy ? ;)

    ReplyDelete
  11. Thank you for your comment. Now I follow your blog.
    Please follow mine.

    dramaticmode.blogspot.it
    A.

    ReplyDelete
  12. legginy wymiatają ...koszula tez świetna !

    pozdrawiam

    Daggi

    ReplyDelete
  13. świetna zdjęcia no i te legginsy :D

    ReplyDelete
  14. your American tights are amazing!!!! Love so much!

    ReplyDelete
  15. W sensie legginsów w jednolitym kolorze, bo z flagą to raczje jednolite nie będą :)) No tak, ja noszę je bardzoczęsto, wygoda przede wszystkim! A wzory jak ten pogrubiają nogę, to wiadomo.. ; d

    ReplyDelete
  16. no wlasnie.. i to mnie nie pokoi, bo on byl z kilka postów temu... GR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, to niedobrze. Nie wiem co się dzieje z twoim blogiem ; )

      Delete
  17. Dziękuję bardzo! Ja czasami lubię zainwestować w Vogue, bo można w nim znaleźć naprawdę wiele inspiracji :) No i zdjęcia są przepiękne tam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, coś o tym wiem. Ale 100 zł za gazetę? ; D

      Delete
  18. fajna stylówka, świetne zdjęcia! :)
    masz extra buty :D
    ja obserwuję i liczę na rewanż :
    http://to-i--owo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięi :) Buty jak buty, zwykłe trampki ;D

      Delete
  19. Też mam te legginsy, świetne są :)
    Boskie zdjęcia <3
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    ReplyDelete
  20. Karolina thanks for visiting my blog, yours is really nice!
    Im now following you :) Hope you can come back to mine!!!!

    http://hippiechicpao.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Leginsy świetne, ze spodniami o wzorze amerykańskiej flagi szłam już do lady, ale jakoś dziwnie zrezygnowałam :D

    ReplyDelete
  22. Lovely pics! ;) What about follow each other?

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    ReplyDelete
  23. I really like your blog Carolina! Yous leggings are amazing! You can check my blog and follow each other on bloglovin so we can keep up!
    http://so-st-yle.com/

    ReplyDelete
  24. sorry ale żal mi cb . jesteś jakaś dziwna , na drugim zdjęciu wyglądasz dziwnie

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe