A part of my wardrobe - Rock Style

9:02 AM

Jak już wiecie na codzień słucham muzyki rockowej. Uwielbiam wsłuchiwać się w ciężkie brzmienia Guns'N'Roses czy AC/DC. Z taką muzyką ściśle powiązany jest styl ubioru - rockowy. Uwielbiam go i gdybym mogła nosiłabym go jak najczęściej. Czasem warto wyglądać bardziej 'z pazurem' niż w pastelowych odcieniach i szpilkach. Niestety nie mam dla Was przygotowanej stylizacji, bo nawet gdybym urodziła się jako córka Billa Gates'a to nie wystarczyłoby mi funduszy :). Ale mam dla Was kilka must have'ów z mojej wish listy, jeśli chcemy wyglądać jak fani rocka.


As you know I listen to rock music. I love to listen that deep sounds of Guns'N'Roses or AC/DC. Special item of clothing is connected with that music. I adore it and I could wear it every day, not only pastel dresses. Unfortunately I'm nota doughter of Bill Gates so I can't just buy evrything. But here I have some must haves from my Wish List if we want to look like a rock star :)


1. Czerwona koszula w kratę
Ktoś powie, że to nie jest do końca rockowe. Dla mnie jest! Taka koszula gości w mojej szafie od roku i ją uwielbiam. Łączę ją na wiele sposobów - z jeansami, legginsami, można też np. wsadzić ją w ołówkową, skórzaną spódnicę. Kiedyś pojawiła się ona w poście - TUTAJ. Warto mieć coś takiego, przydaje się do wielu stylizacji.
1. Red checkered shirt
Someone may say thatit's not very 'rock stylish'. Fore me it is! I've had that shirt for a year in my closet and I love connecting it with many things - jeans, leggins or even tight, leather skirt. That shirt was once in my post HERE. I think that everyone should have something like that because it's very useful.





2. Ciężkie, skórzane obuwie
Moim faworytem są lity z DeeZee. Mam nadzieję, że już niedługo pojawią się w mojej szafie, a teraz cieszę się zdjęciami! Nieziemskie, czyż nie? Ja marzę o tych z ćwiekami.
2. Heavy, leather shoes
I love ones from Deezee shop! I hope that I'll buy them soon but now I can only look at the pictures. Unwordly, isn't it? I dream about that with brads.


Co do butów, nie może oczywiście zabraknąć glanów. Ja kocham Martensy i marzę o białych, ale w rockowym stylu czerń jest podstawą
When we're talking about shoes... We can't miss the combat boots. I love these Dr. Marten's ones and I dream about white. But in rock style black colour is basic.



3. Skóra
Jeśli chcemy wyglądać rockowo, musimy mieć na sobie dużo skórzanych ubrań. Skórzana spódnica czy spodnie, do legginsów nie jestem przekonana, należy na nie uważać by nie uzyskać efektu 'błyskotki' no i nie może zabraknąć skórzanej ramoneski!
3.Leather
If we want to look rocky we have to wear a lot of leather clothes. Leather skirt, pants are perfect but I'm not the biggest fan of leggins. We have to be careful with them not to obtain tvery shiny effect. And we have to have leather jacket, of course!


4. Bardzo przydają się też T-shirty z emblematami słynnych rockowych zespołów. Moją ukochaną jest oczywiście ta z Beatlesami, ale poluję na T-shirt z Guns'N'Roses. Fajnie dopełniają stylizację no i nie ma to jak wygodny T-shirt!
4. Tshirts with rock bands badge are also very useful. I love my Beatles one but I also want to have T-shirt with Guns'N'Roses badge. They can complete out outfit and it's very convenient.
A wy, lubicie rockowy styl ubioru?
And you, do you like rock style?
xo, xo K. ♥



You Might Also Like

9 COMMENTS

  1. Wszystkie rzeczy są świetne! Koszulka z Guns'N'Roses- rewelacja :))

    ReplyDelete
  2. Ja nie ubieram się raczej rockowo, nie słucham na ogół takiej muzyki, jeżeli już to rock alternatywnym, który gra Happysad <3 Ale jeżeli chodzi o lity w ćwieki i martensy to chętnie przygarnęłabym takie do swojej kolekcji :) Bluzkę z Guns'N'Roses widziałam przedwczoraj w H&M! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo, to biegnę do H&M A i Happysad uwielbiam ♥♥

      Delete
  3. ja nie słucham muzyki rockowej (ok może czasami), bardziej wolę muzykę alternatywną, ale w mojej szafie znajdziesz całą masę takich rzeczy jak ciężki buty, skórzane kurtki itp. ja osobiście bardzo lubię twój tshirt zespołowy. jest bardzo fajny.!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. łoł te pierwsze buty są świetne!!!:)

    ReplyDelete
  5. em... od kiedy GnR to ciezkie brzmienie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, dla mnie od zawsze ;)) Przypominam że słucham muzyki, a nie 'darcia mordy' , czyli jakiegoś metalu.
      \pzdr.

      Delete
    2. heavy metal to czyta poezja. GnR to przyjemne dla ucha hard rockowe kawalki. jednak ciezkim brzmieniem tego nazwac nie mozna. pozdrawiam rowniez.

      Delete
  6. 'musimy miec na sobie duzo czarnych ubran'. cos mi tu nie pasuje. a wiem! ubiore skorzany top. do tego zalze skorzany sweter, bede ubrana w skorzane spodnie, a na koniec zaloze skorzany plaszcz! wtedy bede rockowa!

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe