New in: SALES!

9:43 PM

No i wreszcie zaczął się mój ulubiony czas w roku - przecenowe szaleństwo! Jak już pewnie zauważyliście w tak upalne dni uwielbiam nosić sukienki i spódniczki, przynajmniej jest przewiewnie! :) Na wyprzedaży w końcu dorwałam moją długo wyczekiwaną tiulową spódniczkę (przecena z 69 na 45). Co do góry, nigdy nie byłam zwolenniczką noszenia panterki. Kojarzyło mi się to z przepychem i brakiem wyczucia stylu, ale postanowiłam, że nie zawadzi mieć w swojej garderobie jednego topu z "dzikim" emblematem, tym bardziej że kosztował jedyne 26 PLN. Najprostszym sposobem na noszenie tej spódnicy jest jej dobranie do białego topu, ale jest to sposób nudny. z panterką wydaje się bardziej 'dziki', tak samo jak ja na drzewie, haha! :D
And here it is - my favourite time in the year, sales! I love wearing dresses and skirts on hot days. It's really comfortable and airy. On sale I finally bought tulle skirt (from 69 to 45 PLN). On the top I wore panther top, also bought on sales. I'm not the biggest fan of that pattern. I autoamatically link it wiht person who has no style-sense but I decided that one panther top won't be something bad in my wardrobe. I connected it with that skirt to make it little wild, as I posed to the picture on a tree! :)

spódnica/skirt - Bershka %
Top - Pimkie %

You Might Also Like

8 COMMENTS

  1. Aaaa jakie cudowne zdjęcia ! :)

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia:) Fajnie skomponowana stylizacja:) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. szymańska ma chyba taką samą bluzke albo podobną , nie jestem pewna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak? To dobrze wiedzieć, ale co to za problem? ;)

      Delete
  4. fajna stylizacja,a zdjęcia cudowne.:)

    ReplyDelete
  5. wiesz co nie bierz się za modeling jak coś!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahahahah, powaliło? W żadnym wypadku! ; dd

      Delete
  6. świetny outifit, bardzo mi się podoba twój styl. jest taki unikatowy. jesteś bardzo ładna, super! świetne zdjęcia, poprostu magia!
    uwielbiam ten blog. dodaję do followersów i tymczasem zapraszam do siebie:
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    napewno tu jeszcze nie raz zajrzę :)
    X

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe