Neonmania!

2:54 PM

Oh, jak ja kocham lato! Gorąco, a ja ciągle zabiegana. Jak nie zakupy to spotkania ze znajomymi, wyjścia wszędzie gdzie tylko nam przyjdzie do głowy, robienie zdjęć na bloga, zajadanie się samodzielnie zebranymi jagodami... Aż nie mam czasu się polenić! :). Wczoraj byłam w galerii z uwagi na to, że rozpoczął się mój ulubiony czas w roku - SALES! Rzeczy jest na prawdę wiele i w bardzo przystępnych cenach. Stylizacje z nimi już na dniach na karolina-tworkowska.blogspot.com :) 

A teraz chciałabym nawiązać do bardzo zauważalnej mody na neonowe kolory. Osobiście wolę nie podążać za obecnymi trendami i nosić to, co mi się podoba i w czym czuję się dobrze. Jednak nie da się przegapić panującego trendu na bardzo wyraziste kolory. Ja wolę pozostawać przy pastelach, ale w gorące dni jak ten czasami warto założyć coś odróżniającego się :). Ja proponowałabym Wam dodatki w postaci paznokci w kolorach neonowych, torebki czy buty raczej nie są w moim zasięgu, bo jeśli już kupuję buty to praktyczne , które będę mogła wszędzie założyć. Ale bardzo chętnie nakładam neonowe, różowe kolczyki :)







Z tych propozycji mam zamiar się skusić na żółtą torebkę :) A który neon jest Waszym ulubionym? 
xoxo

You Might Also Like

1 COMMENTS

  1. świetne buty <3 neony <3 zaprszam my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe