Found the resolution!

8:14 PM

(wearing: second hand cap, Allegro skirt, Gatta over-knee socks, H&M shoes, New Look Sweater, H&M coat)
Zima. Tak, ta sama zła, mroźna. Ta sama przez którą zamiast wylegiwać się na trawie w ogrodzie przemykam jak najszybciej z punktu A do punktu B, aby tylko nie zmarznąć bardziej, aby nie odmrozić sobie poszczególnych części ciała. Ta sama przez którą moja liczba siniaków na nogach, rękach i tak na prawdę wszędzie zwiększyła się przerażająco (zanotować w kalendarzu: unikać wszelkich chodników, podmokłych terenów, ulic. Najlepiej unikać wychodzenia z domu). Mam cudowną nowinę. Znalazłam sposób jak przetrwać do czasu, kiedy bez ryzyka Samotnej Śmierci Z Odmrożenia będzie można swobodnie wyjść na zewnątrz (przynajmniej dal tych o zdrowych zmysłach (bloggerki się do nich nie zaliczają) ).

Winter. Yes, the same bad, frosty winter. The same winter, because of whom instead od launging around on the grass in my garden I am forced to zoom ahead from place A to place B, thinking only about that I don't want to ice over or defrost some more parts of my body. The same winter because of whom the number of whelms on my legs, arms and generally on all my body dramatically increased (remember to note in a calendar to avoid pavements, swamps and roads. Or coming out from house if it's possible). But I have great news! I've found the resolution how to defeat AW (Awful Winter, if you dont understand!) and go out without risking Lonley Death Because Of Being Frozen (it works for those ones who are able in body and mind, no, fashion bloggers aren't in that group).

Zapewne zastanawiacie się co takiego wymyśliłam. Coś tak równie genialego jak 'Całą zimę nie będę wychodzić z domu i obejrzę wszystkie odcinki Plotkary po raz setny' albo 'Poprzyszywam sobie jakieś futerka dookoła nóg i zdejmę w kwietniu'? Nie, niestety rozwiązań odnośnie ciepłoty ciała nie odkryłam, chyba że w przyszłości wpadnę na coś takiego jak plastyczny przenośny grzejnik. Obecnie jednak pozostaje mi kombinować ze strojami. Większość ludzi wygląda jak na pogrzebie (nie ujmując ważności i podniosłości pogrzebom, zdarzają się one raz na jakiś czas i nie musimy zawsze nosić czerni!). Wtedy w ręce wpadła mi ta oto czapka.

You propably wonder what I've discovered? Something as 'brilliant' as 'I will stay for whole winter at home and watch movies' or 'I'll sew some fur or a blanket on and wear it whole that time?'. No. I mean, it's nothing about the temperature of our bodies. It's all about thinking. We pretend tha it's so gloomy that we don't want to do anything, dress up or smile - we are just one black spot. I don't want to look like on the funeral (I know that funerals are sad, but winter isn't that bad! :) ). I wanted to put some life in my style, in my outfits. And I saw that cap.

W second handach byłam tylko kilka razy w życiu, a właściwie raz, jeśli nie liczyć tych paru wizyt w starych butikach w okolicy, w których kompletnie nic nie ma a dostawa przychodzi chyba raz na dwa miesiące. Jednak korzystając z chwili wolnego w ferie stwierdziłam, że dość już wzdychania do pięknych ubrań z internetu pochodzących z second handów i dość już przepłacania z ubrania marnej jakości z sieciówek. Przygotowana jak należy, po przeczytaniu miliona bezużytecznych poradników ruszyłam naprzeciw szyldowi 'Ubierzemy wszystkich za małe pieniądze'. Aczkolwiek uderzyło mnie kilka faktów i przepychanek o bluzkę za 2,50 (o tym jeszcze kiedyś nie omieszkam napisać) wyszłam uśmiechnięta od ucha do ucha. Bo poszukiwania idealnej ZimowoOzywiającej czapki zakończone. Już teraz żaden strój nie będzie smutny i nudny!

I was in second hands only several times. And once, actually, if we don't count these few visits in local, old boutiques where new stuff comes once for two moths and the smell is.. weird. But while my winter school break I decided to force the second hands. Prepared and with smile I came into the shop signed with the hidge banne 'We'll dress up everyone!'. I even read few useless self-help books in the net. I was a little bit suprised with those fights for one tshirt (2,50 PLN only) (and I will tell you about it for sure soon). But I was really a jammy girl when I went out from that building! I've found the best colourful cup. I was looking for it for such a long time! 

Zaskoczyło mnie jedno. Nie wiedziałam, że głosowanie będzie odbywać się poprzez smsy. Niemniej jednak, dochód ma być przeznaczony na szczytny cel, a tym 1,23 będziecie mogli uszczęśliwić mnie. Osobiście wolałabym jednak kupić snickersa ;)

Please vote for me in competition via text messages!



You Might Also Like

48 COMMENTS

  1. to jest cudowne. może popijając płaszcz, co nie zmienia faktu, że jest suuper! tak trzymać. :)

    ReplyDelete
  2. Co ty na to,abyśmy wymieniły się głosami w konkursie? :D Tylko bez wkrętów ..
    daj znać ;dd

    ReplyDelete
  3. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ile kosztowały buciki? Ciekawe, czy u mnie jeszcze będą? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo, własnie, odnośnie butów, słuchajcie wszyscy! Kupiłam je w H&M za 159, są na pewno, one są wszędzie. JA szukałam idelnych, czarnych butów chyba z pół roku. W końcu znalazłam w Pull&Bear, ale pamiętałam o tych w H&M i poszłam je zmierzyć. Wróciłam po 5 minutach do P&B i.. JUŻ ICH NIE BYŁO! Jakieś skaranie boskie, nie wiem, wkurzona wzięłam już te. I jak tylko wróciłam do domu już jeden koralik odpadł. Są beznadziejnie przyczepione, nie polecam, musze je zwracać teraz..

      Delete
    2. nie mieszaj z błotem H&M !! bez przesady. jak jedne buty nie są dobre to nie znaczy, że wszystko

      Delete
    3. No co ty! Ja się w H&M ubieram przecież ;)
      Mówię o tym konkretnym modelu butów.

      Delete
  5. love that hat and boots..great style

    http://thelittlebigobsession.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kocham połączenie tej pastelowej bluzki z wzorzystą czapką! Cudo! :)

    ReplyDelete
  7. Czapka jest świetna <3 Podziwiam niektóre blogerki że wychodzą na krótkie rękawy żeby zrobić zdjęcia stroju, ja chyba bym zamarzła. A co do sh to byłam tam kilka razy bo słyszałam że można znaleźć swietne ciuchy, ale jakoś nie trafiłam na nic :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie na tym polega najśmieszniejszy aspekt - nie mogą po prostu pozować ubrane odpowiednio do pogody? Nie mam pojęcia na czym to polega, na prawdę!

      Delete
  8. czapka kochana jest idealna
    ♥♥ pozdrawiam kochana:* OLA

    ReplyDelete
  9. Fajna czapa :D. Ja miałam ostatnio "przyjemność" zasuwania w nocy po dworze w krótkim rękawku O.O Zmarzłam jak cholera :/. Uroki modelingu :/

    ReplyDelete
  10. Nice pics. I like your hat sand boots. Great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  11. love your hat and the boots!! stay warm :)

    www.anightinnyc.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Love the beanie!!Visit http://www.urbanfashionstylee.blogspot.mx and check my new post!!

    ReplyDelete
  13. czapka to zdecydowanie świetny łup ;)

    ReplyDelete
  14. Love the beanie! Such a cute outfit!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  15. fun picture, wonderful blog! so glad i found my way here. let's follow each other! xx

    ReplyDelete
  16. love ur style dear <3 so jealous of the snow <3

    ReplyDelete
  17. Que guapa!!!me encanta el gorrito!!!
    BESOS :D

    ReplyDelete
  18. Great style; love your booties.

    Great blog as well, following you on GFC now.

    XOXO

    My Bathroom Is My Castle – Beauty Blog

    ReplyDelete
  19. the scenery is beautiful!
    and your coat also!
    kisses

    ReplyDelete
  20. Hello beautiful
    I just discovered your blog, and I liked it,,, I follow you,, you follow me?
    I have new post,,, I hope
    kisses
    Gigi

    ReplyDelete
  21. I love the pattern on your hat! Cute outfit xx

    ReplyDelete
  22. I am in love with your coat!

    I Follow you now by the way!
    If you have time could you check out/ follow my blog too?
    http://www.mybrokeneggshells.com

    ReplyDelete
  23. Czapka jest rewelacyjna!


    www.confassion.pl

    ReplyDelete
  24. I like you blog:)
    I follow you^^
    and thanks for your visit, i like your page in facebook:)
    kisses

    ReplyDelete
  25. Hi Kardise

    So fashion
    Amanhã 5º feira, no blog, uma postagem super especial, vc não pode perder!

    AMIGA da MODA by Kinha

    ReplyDelete
  26. You look lovely! Adore your coat and boots! Following you back on FB. :)

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ReplyDelete
  27. Wszystko niby OK, ale.... dlaczego chodzisz w płaszczu z metką na rękawie??? Zamierzasz go oddać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co? Nie! Ten płszcz ma dobrych parę lat, tak, ma metkę na rękawie ale nie taką z ceną tylko normalną jak wszystkie ciuchy - h&m. Ale poruszyłaś/eś ważny temat. Słyszałam o tym że blogerki pokazują rzeczy na blogu i je potem oddają do sklepu. Nigdy tak nie robie (moze w sumie te buty sa wyjatkiem ale to dlatego że w trakcie odpadła mi ozdóbka i musiałam zareklamować). Tak więc takie działanie jest według mnie niczym innym jak oszukaństwem.. i wolę pokazywać wam w kółko jeden płasz, ale mój (ew. Koleżanki haha ;))

      Delete
  28. NIE KLAM ZE TO PLASZCZ Z HM, PLASZCZE Z HM NIGDY NIE MAJA METEK NA REKAWIE.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czemu mam kłamać? :OOO metki zdjęcie wstawić?

      Delete
    2. co prawda to prawda, mam kilka płaszczy z hm ale zaden nie ma metki na wierzchniej strony rękawa, weź się do nauki dziewczynko a nie napalaj się na to, że dostaniesz darmowy ciuch.

      Delete
    3. wyglądasz jak bridget jones w pierwszej cześci, kojarzysz mi sie z nia jak siedzi w pizamie na łózku i sie objada. to nie jest komplement.

      Delete
  29. Witam! już któryś raz odwiedzam twojego bloga i masz całkiem ciekawe inspirujace posty :D Patrząc na komentarze zawsze pojawiają się jakieś wybitnie głupie i czepiajace się szczegółów anonimy! Pewnie jakiś znajomy :D napewno będe odwiedzać!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej! Bardzo miło mi to czytać! I zapraszam ;)

      Delete
  30. Hey would you mind letting me know which web host you're using?
    I've loaded your blog in 3 different internet
    browsers and I must say this blog loads a lot faster
    then most. Can you suggest a good web hosting provider at a reasonable price?
    Thank you, I appreciate it!

    Feel free to surf to my website - tarot cards for sale

    ReplyDelete
  31. I think the admin of this web site is actually working hard for
    his site, for the reason that here every
    data is quality based information.

    Here is my website; numerology reading

    ReplyDelete
  32. Howdy! I could have sworn I've visited this site before but after looking at
    some of the posts I realized it's new to me. Nonetheless,
    I'm definitely happy I came across it and I'll be bookmarking
    it and checking back regularly!

    My website: nike free sko

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe