Kardise Movie "Short Moments"

6:08 PM

Nowy Rok, nowe plany, nowe marzenia. Od jakiegoś miesiąca bawiłam się aparatem. Tak na prawdę nie wiem co mnie podkusiło, ale wiem, że całkiem mi się podoba :). Przez filmiki mogę pokazywać coś innego - coś więcej niż do tej pory na Kardise. Mam nadzieję że nikt nie zauważy, że filmowane gazety są sprzed 2 miesięcy :).
PS. Lubię mandarynki!

New year, new plans, new dreams. I have been playing with my camera since quite a long time. Honestly I don;t even know why I started that but I decided to finally publish some short videaos from my life. This is something more than I've ever shown on Kardise. I hope that nobody noticies that newspapers on the video are not actual now :) PS. I like tangerines!

You Might Also Like

22 COMMENTS

  1. Ale zajebiste :D więcej takich :) nawet niektórych rzeczy u nas nie widziałam np.tostowni ale szczegół :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie ja też dlatego kamerowałam ;)

      Delete
    2. Właśnie ja jej pokazałam :DDD
      Ale podoba mi sie ten filmik. Troche trzęsiesz za mocno tym aparatem, ale serio PODOBA MI SIE <33333333333

      Delete
    3. Przesadzacie ;) Wiem wiem że trzęsę, haha, ale jak ja biegam z tym aparatem to co się dziwić ;p

      Delete
    4. aj tam bieganie , no musiałas troche sie napracowac :D

      Delete
  2. Z tym filmikiem pomysł jest nieziemski!

    ReplyDelete
  3. na twoim miejscu zainwestowałabym w kilka dobrych kosmetyków i wybielanie zębów..

    ReplyDelete
  4. Hej. Obserwuję Twojego bloga, bo mi sie bardzo podoba. Serio. Polubiłam Tój fanpage na afcebooku. jak Ci się spodoba mój blog, to obserwuj. Możesz tez oddac lajka na moj fanpage, który znajdziesz na blogu:

    http://misiayou97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Than you so much !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    ReplyDelete
  6. nie przejmuj się takimi komentarzami!
    filmik jest mega, jeżeli chcesz się obserwować-just let me know :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spokojnie, takie komentarze są na porządku dziennym - trzeba się po prostu przyzwyczaić :)

      Delete
  7. Świetny blog :)
    fajny filmik
    Obserwuję!
    Dziękuję za komentarz .

    ReplyDelete
  8. fajny filmik. najlepszy moment - w kałuży ! : )

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe