Winnetou or Hobbit?

8:55 PM

(ph. Ewa, wearing: Reserved pants, Mohito hat, no name backpack, Fashion Corner tail, Bershka cardigan, H&M top)
Są takie rzeczy na widok których uruchamia mi się wyobraźnia i patrzę na nie w swój odmienny sposób. Tak było właśnie z tymi spodniami. Jest to świetny przykład na to, że ubrania to nie tylko odpowiednio pozszywane kawałki materiałów, ale coś więcej. Dla mnie mają dużo większą wartość ubrania przy których zakładaniu uśmiecham się i przypominam miłe chwile, niż te bardzo drogie i luksusowe.

There are some particraly things wich reminds me of special moments and make my imagination reel. That was like with those pants. It's the greatest example that clothes aren't just the parts of material stapled together, but something more. They're worth more for me than luxurious items of clothing.
Co ma wpływ na nasze upodobania? Dlaczego akurat ta, a nie inna bluzka jest tą wymarzoną i jedyną? Zawsze bardziej fascynuje mnie ten oddolny wpływ niż bezpośrednie propozycje projektantów. Poza tym nie każdego interesuje co mają na sobie modeleczki na wybiegu. Natomiast nie znam nikogo, kto nie oglądałby nigdy żadnego filmu, bajki, lub chociaż tysięcznego programu wyłapującego talenty muzyczne. Pamiętam jak kiedyś zawsze podczas niedzielnego obiadu w telewizji leciał  'Winnetou'. I nie ważne, że z mamą stanowczo protestowałyśmy - chłopcy chcieli śledzić losy apacza ratującego świat, koniec kropka. Chyba coś mi zostało z tamtych lat, bo jak tylko przekroczyłam próg Reserved i ujrzałam kowbojskie naszywki na brązowym tle przed oczami już widziałam siebie galopującą na koniu i wymachującą lassem (poziom komiczności porównywalny do Jimma Carrey'a w stroju baletnicy). Niczym na tym rwącym rumaku pobiegłam i przymierzalni i równie szybko byłam przy kasie, uśmiechnięta od ucha do ucha.
What has influence on our likes? Why do we prefer to wear that, and only that Tshirt? I'm always fascinated with that 'bottom-up' influeance, not just ideas shown by fashion designers (you know that not everyone are so keen on looking at skinny models walking on the runaway). And I don;t know anybody who didn't ever watch a movie, a cartoon or even another talent show. I remember that there was always 'Winnetou' on TV during my family dinners on Sunday and besides my mum's and mine protests, boys (I mean my dad & brother) wanted to watch some stories about courageous Apache saving the world. Maybe I also have something common with that Insian guy, because when I came into Reserved shop few days ago I immediately spotted those pants and imagined me gallopping on a white horse through desert and waving a lasso (I assure you, the same level of comicality as Jim Carrey wearing a ballerina outfit.. I don't know if he has ever worn any, but let's say he has). After few minutes I was paying for them at the checkout.

Klimat boho jest mi bliski ze względu na wygodę i ciepłe barwy (natomiast frędzlów nie znoszę!). Co prawda moje przygody z końmi można określić jako niegodne opowiadania (płacz sześcioletniego dziecka usadzonego na Wielkim Zwierzu podczas festynu oraz kilka kuligów), ale zawsze podobał mi się styl dżokejów, czy jak-tam-się-ci-ludzie-śmigający-na-koniach-nazywają - w szczególności właśnie spodnie. Jednak przy komponowaniu całego zestawu trochę się zhobbiciłam, czyli z Winnetou wyszedł mi Bilbo Baggins (gramy w skojarzenia!). Bohaterowie ze Śródziemia są mi bardzo bliscy, a ich styl trafia do mnie w zupełności (no bo kto nie chciał nigdy wyglądać jak Frodo! Chyba że wolicie Golluma ;). Chyba że podświadomie wyraziłam swój smutek, bo jeszcze nie znalazłam chwili, by wybrać się do kina na produkcję, na którą czekałam od ekranizacji ostatniej części powieści 'Władcy Pierścieni'.

Boho climate seems to be close to me baceuse of convenience and warm colours (but I hate fringes!). Although my experiences with horses are kind of.. pathetic (me as a 6 year old child sitting on the Big Animal and crying and few sleigh rides at the primary school) I was always delighted with the jockey's outfits, especially those tight leggins. But while collecting whole set I.. beacem more Hobbit than Winnetou. Maybe it's just because I haven't found some time yet to go to the cinema for a movie which I have been waiting since the last part of 'Lord of The Rings' or because I love the style of the characters (haven't you ever wanted to look like Frodo? Or Gollum, at least?).

You Might Also Like

35 COMMENTS

  1. ile dałaś za spodnie? :>

    ReplyDelete
  2. Podobaja mi sie spodnie, ale za butami w tej stylizacji nie przepadam. Wybralas bardzo bezpieczne kolory;).

    ReplyDelete
  3. prosze cie zainwestuj w kilka kosmetyków i wybielanie zębów..bo twarz to ty masz tragiczna...
    a propo nie wiem co twoja stylizacja ma wspolnego z boho..? spodnie z łatami czy brązowy mamuskowaty kardigan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moim zdaniem ma wiele wspólnego, wsytarczy spojrzeć na barwy i kapelusz. Poza tym nie uznałabym mojego kardiganu za mamuśkowaty.. ;p

      Delete
  4. świetne te spodnie, jak bryczesy :D

    ReplyDelete
  5. Fajna stylizacja ;)

    theladyaleks.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I love this look!!! Fajnie piszesz :)
    Zapraszam do siebie allaboutjoann.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ślicznie wyglądasz! :D

    zajrzyj do mnie proszę http://wika-wikaa.blogspot.com/:>

    ReplyDelete
  8. cos ma ta stylizcja w sobie,ze mi sie podoba!

    ReplyDelete
  9. Ooojej jak wspaniała stylizacja. Podoba mi się w niej wszystko. Od butów, po kapelusz ;D Dziękuje bardzo. Dostałam olśnienie i już wiem jak powinnam sie jutro ubrać ;*
    Świetny blog, przemyślany i bardzo interesujący.
    Zaczynam obserwować i liczę na rewanż.

    Buziaki MALINKA <3

    ReplyDelete
  10. No i to mi się podoba! -zwykle hejtujący anonimek. :)

    ReplyDelete
  11. świetna stylizacja,podoba mi się :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz prześlicznie :) zakochałam się w tych spodniach <3 Zapraszam do mnie na blog ourloveourpassion.blogspot.com. Jesteś chętna wzajemną obserwacją? :)

    ReplyDelete
  13. luźno ale z klasą. wyglądasz świetnie :)!

    ReplyDelete
  14. Ja bym wolała wyglądać jak Elf :)
    świetny kapelusz

    ReplyDelete
  15. You look so, so adorable!
    Perfect outfit! <3
    http://dreameranete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. UWIELBIAM TWÓJ STYL :) kuurdeeee ale fajowo z tym ogonkiem :)


    Pozdrawiam Kadik

    ReplyDelete
  17. Podoba mi się cały set, ale nie mogę się w niego wczuć przez ten śnieg.

    ReplyDelete
  18. Masz na blogu parę elementów bardzo podobnych do tych z bloga Weroniki z rasberryandred...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe. Staram się nie kopiować, ale czasami mi to nie wychodzi bo bardzo ją lubię i bezwiednie naśladuję ;)

      Delete
  19. You look great! I love leggings :) Than yo ufor your comment on my blog, I follow you now if you want follow me back :)

    ReplyDelete
  20. Thanks for your kind comment in my blog!
    Your look is great too!

    ReplyDelete
  21. Do tej pory, to była zdecydowanie najlepsza stylizacja. Z płaszczem byłoby raczej "hobbitowo."

    ReplyDelete
  22. Beautiful pictures and a Lovely blog!

    kisses from
    http://rosdays.blogspot.co.il/

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe