Zagmatfane kryminały, czyli "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet"

10:23 AM



Ostatnio było ogólnikowo o książkach, więc dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o genialnej opowieści, którą niedawno przeczytałam. Zaczynałam ją z bardzo pozytywnym nastawieniem, ponieważ nasłuchałam się wiele recenzji na jej temat. Postanowiłam nie oglądać filmowej ekranizacji pt. "Dziewczyna z tatuażem", żeby wcześniej nie popsuć sobie lektury. Może mroczne zabójstwa nie do końca moje klimaty, ale ostatnio na prawdę polubiłam kryminały. Podoba mi się w nich nagłe rozwiązanie akcji i układanka wydarzeń. Mistrzem sztuki idealnej historii był Dan Brown, autor "Kodu Leonarda Da Vinci" (polecam, aczkolwiek sam zamysł historii budzi we mnie mieszane uczucia). Wracając do "Mężczyzn, którzy nienawidzą kobiet" Stiega Larssona - nadchodzą leniwe wakacyjne dni, może warto zabrać ze sobą na plażę mroczną historię brutalnych morderstw na bezbronnych kobietach, historie zrozpaczonego Mikaela Blomkvista, zaginionej Harriet Vanger i genialnej Lisbeth Slander? Mogę was zapewnić, że wciągnie, zadziwi, przyprawi o mały zawał serca, ale też odrazi, bo ukaże jacy ludzie potrafią być okrutni.  




Last time I told you something generally about books so today I want to say something about briliant book  which I've just read. I started it with positive attitude beacause I've read many good reviews about it. I decided not to watch film based on that book "Girl with the dragon tatoo" before reading beacuse I didn't want to know how history ends. Dark murders and criminals aren't my most-often read books but I really liked it recently. I love that fast action and events-puzzle. The master of perfect story is Dan Brown, the author of "Da VInci Kode" (I recommend it, although that history makes me feel weird and I don't believe in it). Back to the "Men who hate women" by Stieg Larsson - there're lazy holiday's days coming, maybe it's worth  it to take a story of brutal murders at defensless women, a story of desperate Mikael Blomkvist, a sory of missing Harriet Vanger and brilliant Lisbeth Salander to the beach with you? I can provide you that it'll interest you and show how  cruel people can be.


xo xo K.

You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. po co piszesz po angielsku? i tak nikt z zagranicy tego nie czyta. nie rób sobie kresek a przynajmniej na zdjęciach to wygląda okropnie.

    ReplyDelete
  2. Myślę, że gdyby kreska była mniejsza i wyciągnięta za oko delikatnie to by było spoko..
    Ale nie jeździjmy po dziewczynie, ona "zajmuje się modą"

    ReplyDelete
  3. I oczywiście 3 takie same zdjęcia z tą samą książka..
    Nudy

    ReplyDelete
  4. wiesz ja mysle ze gdybys jedno najladniejsze z tych zdj wybrała to by było ok :)
    kupiłaś zapewne w empiku ta ksiazke wiec ile kosztowała bo chce ja tez kupic ;)
    http://dziennikklikomanki.blogspot.com/ <-------- wejdz na mojego bloga i skomentuj :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, książka nie jest moja, koleżnaki, ale z tyłu jest cena - 39,90 zł

      Delete

like me on facebook

Subscribe