J&J Fashion Show

10:27 PM

Hej! Chyba już nigdy nie zjem żadnej jagody. Drugi dzień pod rząd byłam w lesie i zbierałam te diableskie owoce. Nawet po długiej, gorącej kąpieli ciągle wydaje mi się, że gryzą mnie komary i chodzą po mnie mrówki. I nie, wcale nie zajadam się właśnie ciastem z jagodami :)
W wakacyjne wieczory zazwyczaj siadam na komputer, by odczytać maile i Wasze komentarze. Rok temu zazwyczaj oglądałam seriale, ale teraz nie mogę się przybrać, by nadrobić zaległości i znalazłam sobie coś innego, co ciekawi mnie jeszcze bardziej. W blogowym świecie odkryłam coś niesamowitego co mnie pociąga. Czytam wiele blogów, a jednymi z moich ulubionych blogerek są MAFFASHION i JEMERCED. Dziewczyny prowadził niedawno program na Eska TV, który właśnie oglądam i bardzo mi się podoba. Nigdy za wiele ciekawych pomysłów modowych! Jak macie czas, zajrzyjcie - http://www.eska.tv/program/j_j_fashion_show/34




You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. Nie widziałam jeszcze tego! :) MAFFASHION uwielbiam! Zapraszam do mnie http://dreamofpari.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. cieszę się, że zamieściłaś ten link, nie omieszkam i obejrzę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, ja oglądam i mi się podoba, lubie takie rzeczy! :)

      Delete
  3. no tak prowadzily i niestety przestaly

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe