I remember every sunset!

3:16 PM

Hej, jak tam pierwsze dni wakacji? W końcu moje upragnione 30°C! :) Wczoraj byłam w teatrze na "Mieszczanin szlachcem", świetne zwieńczenie całorocznych warsztatów 16+, genialnie przygotowane i prześmieszne! Dostaję wiele komentarzy, że wolicie gdy piszę o własnym życiu a nie o modzie, więc postaram się to połączyć :). Lato pełną parą, zaraz lecę się powylegiwać w basenie, oczywiście zajadam się ulubionym sernikiem na zimno z truskawkami i słucham "Little talks". Co do spraw organizacyjnych, są wakacje i będę mogła Wam poświęcić dużo czasu :) Wiem, że jakość zdjęć na moim blogu jest przerażająco słaba, ale nawiązałam kontakt z paroma posiadaczami lustrzanek, więc zobaczymy co z tego wyjdzie! Na razie kilka letnich inspiracji.









You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. na początku bardziej mi się podobał blog , teraz idzie ci coraz gorzej ^^ ale to tylko moje zdanie

    ReplyDelete
  2. Fajne zdjęcia ;)
    http://whereverigo.blog.onet.pl/
    Zapraszam do mnie ;>

    ReplyDelete
  3. Hej fajny blog! masz bardzo ładny kolor włosów!
    zapraszamy na nasz blog!-good2time.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. na poczatku lepiej ci szlo ale napewno bedzie lepiej
    wejdz :P http://dziennikklikomanki.blogspot.com/ jak sie podoba skomentuj :P :*

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe