Would you be my hero?

8:38 PM



Tshirty to wygodna rzecz, ja mam w swojej szafie wiele, a obecnie staram się szukać jakichś z oryginalnym nadrukiem. Nie wiem skąd mi się to wzięło, może od gadaniny mojego młodszego brata na temat nowego filmu w kinach, ale wymyśliłam że sprawię sobie bluzkę ze znaczkiem Supermana. Miałam pomysł, żeby po prostu założyć ją do zakolanówek. Dla Was pewnie nie ma w tym nic szczególnego - ot, zwykła bluzka. Ale mi się podoba, jej kolor dobrze odbija kolor moich włosów no i jestem superhero! :)
Tshirts are very convenient stuff. I've got many of them but now I try to look for orginal ones. I don't know why but one day I decided to buty a 'Superman' Tshirt. Maybe it's my brother's faul because he keeps on talking about new film at the cinema? I don't know. Anyway, I bought it in the internet and it's simply but I love the colour which reflects from my hair. And... Now I'm a superhero! :)



Tshirt - Allegro.pl
Shorts - Pimkie &
Zakolanówki - Calzedonia


♥  BLOGLOVIN'  ♥

You Might Also Like

2 COMMENTS

  1. bardzo fajna photosessia, poprostu jak do magazynu modowego :)
    świetna koszulka, i masz cudne włosy.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, mi do magazynu modowego daleko ;) Co do włosów to zastanawiam się czy nie przemalować. Niebieskie końcówki na pewno jak tylko dorwę gdzies niebieską farbę, ale może jaśniejszy blond lub rudy?
      No i dziękuję :*

      Delete

like me on facebook

Subscribe