KFC i Vogue zawsze spoko!

9:59 PM

Czeeeść ;). Co u Was słychać? Ja dzisiaj byłam bardzo zabiegana, na dobrą sprawę dopiero teraz usiadłam od dobrych paru godzin. Z ran konkurs historyczny -  No comment . ;]. Potem kilka lekcji i go do kina! Hahaha, jak zwykle odpały :D. W KFC jak zwykle musiałam pokusić się o swojego ukochanego Crushersa, bez którego nie mogę się obyć przy każdej wizycie tam. Film był przeciętny, historia niezbyt oryginalna, nielubiana dziewczyna szuka akceptacji.. Jak chcecie to luknijcie "Cześć, jestem Esther". Potem musiałam wręcz wypaść z sali kinowej do toalety i poszyłyśmy z A. do Alfy :). Znalazłam duuużo ślicznych rzeczy. Gdy przeszłyśmy już wszystkie sklepy "do których wchodzimy" poszłyśmy do Empiku. Uwielbiam ten sklep, jest tam dosłownie wszystko, mogłabym spędzić tam z tydzień i nie znudziłabym się ;). Oczywiście dobrałąm się do moich ukochanych Pretty Little Liars. Musze w końcu kupić tę książkę ♥. Potem rozsiadłyśmy się z a. pod jakąś półką i z zaciekawieniem przeglądałyśmy Vogue'a i Elle. Te magazyny są cudowne, dostarczają wielu inspiracji a zdjęcia w nich są wręcz przecudne. Dwa razy przejrzałyśmy Paryskie wydanie, ponieważ całe skłądało się ze zdjęć z pokazów poszczególnych projektantów. DKNY, Marc Jacobs, Prada, Alexander McQueeon, chanel, Prada, Louis Vuitton, Calvin Klein, Versace,Gucci, Valentino, Armani,Dior, Stella McCartney, Dolce&Gabbana, Armani.. to wszystko w pigułce! Akcesoria były niczego sobie, mi do gustu przypadł klasyczny pokaz Chanel z wykorzystaniem typowych kontrastów - białego i czarnego. Szkoda tylko że takie ceny... ;) W angielskim wydaniu na okładce była Kate Moss- modelka ma bardzo dużą karierę i jest znana, ale według mnie jest dużo więcej ładniejszych od niej. Z kolei A. zachwycała się sesją Kristen Stewart w Elle :). Potem przyjechała moja mam i kupiłam sobie piżamę w Oysho oraz przecudną koszulę w Mohito, która niebawem pojawi się w moich stylizacjach! A teraz muszę uciekać, jutro wycieczka, nie będzie mnie przez dwa dni, jeszcze się spakować... A gdzie ja pomieszczę jeszcze te słodycze? Kisses, K. ♥


śliczna sukienka z Mohito - 199 PLN


hahahah zjeb sie zaczytał!






You Might Also Like

1 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe