A part of my wardrobe - pastelowa koszula z kołnierzem.

11:59 PM

Przeglądałam ostatnio stronę internetową Zary w poszukiwaniu jakichś nowości. Ale nowości nie znalazłam, natomiast utwierdziłam się w przekonaniu, że muszę w końcu zdecydować się na uszytą z cienkiego materiału koszulę w pastelowym kolorze, najlepiej łososiowym. Niestety, ciężko jest znaleźć odpowiednią wersję, niektóre są np. źle uszyte, inne zbyt prześwitują. Jedna, którą wypatrzyłam w Bershce miała na dole ściągacz, który nadawał mi wyglądu matki ciężarnej. Oto kilka propozycji z Zary. 



 http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2012/189508/824524/JEDWABNA%2BKOSZULA%2BZ%2BAPLIKACJAMI
 A oto inna propozycja wyszukana w Zarze:
Tiul again? ;)


You Might Also Like

0 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe