Inspirations

7:49 PM

Gdy coś się dzieje, wiem że jest osoba do której zawsze mogę się z tym zwrócić.Wtedy będzie wysyłać mi milion smsów z kopiowanymi z neta piosenkami, których nie lubię i wzbudzając tym uśmiech na mojej twarzy :). Nasza klasa bardzo się zgrała. Dziewczyny są w miarę razem, a ja ostatnio zaczęłam szukać inspiracji wszędzie wokół. Niektórzy nawet nie zdają sobie sprawy, że potrafią być przyczyną moich rozmyślań nad stylem. Interesuję się moda, ale w miarach rozsądku, to znaczy staram się wyznaczać swój styl jak tylko mogę dysponując środkami które posiadam ;). Lubię zdjęcia, które mają coś więcej niż tylko zwykły krajobraz lub ładną twarz. Zdjęcia z pomysłem. Są też takie przedmioty, które wzbudzają we mnie dziki pisk, chociaż to tylko "zwykła kawa" (Starbucks), "zwykłe trampki" (converse), czy "zwykły telefon" (BlackBerry). Jeśli poszukujecie miejsca, gdzie można znaleźć ciekawe pomysły wejdźcie na www.weheartit.com lub oczywiście na mojego bloga :). Ostatnio uwagę moją przykuła biało-czarna koszula w pionowe paski mojej koleżanki. Nic nadzwyczajnego? A pomyślcie tylko jak komponowałaby się z kołnierzykiem (wiem, again..;) albo chociażby z pastelowymi rurkami! Cud, miód i paseczki! 
Oglądam właśnie nowy pokaz Dolce&Gabbana i znajduje się tam mnóstwo FLORAL PRINTS (nadruków z motywem kwiatów). Jakby się tak dłużej zastanowić... to sukienka mojej koleżnaki, w której była dzisiaj w szkole idealnie nadawałaby się na ten pokaz :). A nie mówiłam? W naszych szafach kryje się więcej drogich projektantów niż się Wam wydaje!





You Might Also Like

1 COMMENTS

  1. " Nasza klasa bardzo się zgrała. "
    A czy do tej zgranej klasy masz na myśli naszą gwiazdkę... Paulinkę! XD

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe