Part of my wardrobe - kołnierzyk.

7:41 PM

Jednym z tegorocznych trendów, który bardzo przypadł mi do gustu jest kołnierzyk. Łączenie kontrastowe - białe ubranie + czarny kołnierzyk lub czarne ubranie + biały kołnierzyk jest jak najbardziej hot! Mimo dużego kontrastu i skojarzeń mojej babci "z kołnierzykami noszonych w szkołach za starych dobrych czasów..." wygląda to świetnie. Niestety jestem w posiadaniu jednej części garderoby wyposażonej w kołnierzyk - sukienki, która założyłam dzisiaj na egzamin z bierzmowania. O mały włos kupiłabym prześliczną koszule koloru pudroróżowego z czarnym kołnierzykiem i w malutkie, czarne serduszka w Mohito, ale ktoś zwinął mi ją sprzed nosa :(. Mam jednak dla Was jej zdjęcie :). Obecnie mam na oku koszule w kolorach pastelowych, ale z lżejszym kontrastem, jak na zdjęciu poniżej. 









You Might Also Like

0 COMMENTS

like me on facebook

Subscribe