A part of my wardrobe - mięta!

10:33 PM

Ostatnio w wielu stylizacjach pojawia się kolor miętowy Pastele były niewątpliwym hitem minionej wiosny, ale ja nie mogę się odczepić od koloru miętowego do dziś. Podoba mi się praktycznie wszystko tego koloru. Mam zamiar niedługo zamówić na Allegro miętowe Conversy, kilka osób z mojego otoczenia posiada miętowe rurki, prześwitujące koszule w tym kolorze są też jak najbardziej MUST HAVE, a w mojej szafie nie może zabraknąć także miętowej spódnicy, z trenem, krótszej z przodu, a przedłużanej z tyłu. Oczywiście szaleję też za miętowymi paznokciami, to jeden z moich ulubionych kolorów pazurków. Na ale ja to ogólnie mam fioła na punkcie lakierów do paznokci także..






Jutro idziemy do kina na jakiś film edukacyjny. Nie chcę się źle nastawiać, bo ostatnio poszłam z zamiarem odespania nocy w kinie, ale moje oczy za nic nie chciały się przymknąć. Z zaciekawieniem oglądałam starszy już film "Pan od Muzyki". Okazał sie całkiem przystępny, czegoś nas nauczył, a historia skojarzyła mi się trochę ze "Stowarzyszeniem Umarłych Poetów". Najnudniejszą częścią była tzw. pogadanka, ale wszystko można przeboleć. Na środę i na czwartek nadawana jest zła pogoda :(. Musiało się tak trafić, że ochłodzenie przyszło akurat na te dni?! A w sumie, najwyżej pomarzniemy w namiotach :). Najważniejsze to dobra ekipa, a tego nam nie zabraknie. Zapowiadają się więc niezapomniane dwa dni! 

You Might Also Like

3 COMMENTS

  1. w pelni sie z toba zgadzam, mieta jest super! :)

    ReplyDelete
  2. no fajny kolorek ;) ob i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  3. Świetny blog !
    Kocham conversy.
    Mam trzy pary : czerwone,żółte i czarne !

    http://fashion-andstuff.blogspot.com/

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe