Slow it down

8:53 PM

Tak, tak wiem. Oklepany motyw Flagi Amerykańskiej. Tez mi się znudził :) Ale co poradzę na to, że uwielbiam krótki fason luźnych topów tak samo jak jeansowe shorty? Już niedługo nie będę dała rady wytrzymać w nich na zewnątrz, więc muszę się nacieszyć w te ostatnie dni :). Właściwie podczas zdjęć też bardzo zmarzłam, ale co tam, lekki katarek i herbatka z miodem przed snem zrobiona przez mamę powinna wystarczyć :) 

Yeah, I know. Trite USA Flag. I'm also bored with that :) But I can't do anything about that I LOVE that short, baggy form as much as I love denim shorts. I have to enjoy them on that last summer days this year. Actually I've became cold while shooting those pics but tea with honey made by mum should help me :)

Top - New Look
Sneakers - Szewczyk
Bag - DE Facto
Shorts - Pimkie

You Might Also Like

20 COMMENTS

  1. Mnie się motyw flagi nie znudził, ale pewnie dlatego, że nie gości on u mnie w szafie ;) Fajny outfit :)

    ReplyDelete
  2. Też nie mogłabym tak po prostu schować tego topu do szuflady - jest świetny, kocham New Looka!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://mow-mi-joanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. niby oklepany, ale mi się podoba nadal :)

    ReplyDelete
  4. Ładny ten t-shirt'cik i nie rozumiem, dlaczego motyw jest oklepany? Pozdrawiam, dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to dlatego, że jest wszędzie i kazdy go nosi. Nie lubię takich pospolitych motywów ;)

      Delete
    2. to po co kupujesz jak nie lubisz?

      Delete
    3. Bo ja tak mam, haha, no wiesz najpierw się rzucam do kasy potem myślę :)

      Delete
  5. Ślicznie wyglądasz laska! <3 Dziękuję ;* Obserwujemy?

    ReplyDelete
  6. oklepany motyw ale fajnie się prezentujesz;]

    ReplyDelete
  7. oklepany, nieoklepany, łej tam - wazne ze fajny hah
    xo

    ReplyDelete
  8. fantastyczny zestawik! bluzka mega<3

    zapraszam w wolnej chwili:)
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe