She said ain't we all just a runawys

9:15 PM

Nadszedł ten poranek, kiedy wybiegłam w samym sweterku i tampkach śpiesząc się do szkoły i jako naturalny zmarźlak musiałam się zawrócić po płaszcz, co poskutkowało spóźnieniem, ale zdrowie jest przecież ważniejsze (tym bardziej, że już ciągam nosem i zużywam kilka paczek chusteczek dziennie :)). Idealny trencz, beżowy i włóczykijowaty jak chciałam zakupiony jeszcze pod koniec wakacji w Stradivariusie będzie od dzisiaj stałym bywalcem bloga. Jest idealny, pasuje do wszystkiego i mogę w nim śmigać między biblioteką, domem czy kinem bez obaw o niewystarczająco jesienny look. 
Połączenie jeansu z jeansem jest moim zdaniem bardzo efektowne, aczkolwiek niezbyt łatwe. Jestem za łączeniem dwóch innych odcieni - ciemniejszego i jasnego, a jeśli już chcemy uzyskać efekt kombinezonu, to z idealnie takich samych materiałów. 
And that mot morning has come, when I run from home wearing only sweater and I had to go back to take a coat, what effected me being late for maths class, but it's ok, I have to be healthy and stop sneezing all the time! Perfect trench, beige and looking like my favourite hero of Muminki cartoon - Gadabout. I bought it in the end of holidays, in Stradivarius and I'm really satisfied to have it, I won't have to worry that running betweetn my school, home, buses, extra classes and cinema I won't be looking "autumny" :) Connection between jeans and jeans is cool, but not really easy. I like connecting light colour with darker one and if you decide to wear it like a suit you shoud connect perfecly the same colour.
trech coat - Stradivarius
denim shirt - DIY
pants - Mango
shawl - H&M

You Might Also Like

25 COMMENTS

  1. Thank you for your lovely comment :) I love your shirt, you are working the double denim look perfectly :) xx

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z Kaśq koszula jest super :D
    Tak ja też ostatnio zauważyłam tendencję do pociągania nosem - chusteczki w ruch.

    ReplyDelete
  3. przepiękny trencz <3.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  4. oh, that demin shirt is totally perfect! Your face is beautiful!

    ReplyDelete
  5. zawsze będę kochać takie koszule <3

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. A więc słuchasz dobrej muzyki! Chociaż ja wolę bardziej klasykami,a co do Killersów to Human zawsze the best ♥

      Delete
  7. Replies
    1. znalezniona na strychu, samodzielnie obcięte rękawki i potraktowana wybielaczem :))

      Delete
  8. Hej! Świetna stylizacja Fajne trampki ;)
    Wymienimy się dodaniem do obserwatorów? Ja już się dodałam ;)
    Jakby co to link jest poniżej:

    floweryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. swietna stylizacja :) zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  10. Hi sweetie!
    Nice outfit, I really like denim with brown, wonderful mix of colours!
    Wanna follow each other?
    xoxo

    ReplyDelete
  11. OMG, Tworkowska sie rozkreca. coraz wiecej komentarzy!! tak trzymać !!

    RUCH TWORKOWSKIEJ GÓRĄ !!

    ReplyDelete
  12. Trencz idealny , o takim zawsze marzyłam. :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. The shawl looks great with the coat. I like the similar colours together.

    http://arrceebee.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  14. That's a beautiful coat!


    www.fashioncontainer.com

    ReplyDelete
  15. codzienny outfit na codzien :) super!

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe