Lana del Rey for H&M commercial

9:46 PM

No to mnie coś wzięło na reklamy. Jestem zachwycona jesienną kolekcją H&M, pewnie dlatego, że od jakiegoś roku wchodziłam do tej popularnej sieciówki z przyzwyczajenia, a wychodziłam w pustymi rękoma.  Tegoroczna kampania z Laną Del Rey na czele i kolekcja Anna Dello Russo for H&M, która swoją drogą jest świetna, ale jak na moją kieszeń za droga, przyciągnęły mnie do tego zajmującego dużą część centrum handlowego sklepu z białym szyldem i zawsze idealnie wystylizowanymi modelkami w promujących gazetkach (najnowszą przejrzałam chyba z 10 razy, przeczytałam od deski do deski i zaplanowałam, które rzeczy koniecznie znajda się w mojej szafie. Pierwszy plan zrealizowany - spodnie z tego posta i burgundowny sweterek wiszą sobie na wieszakach i czekają na kolejkę!). Widziałam już filmik promujący kolekcję słynnej, nieziemskiej, oryginalnej i pełnej przepychu Anny Dello Russo, która jest ulubienicą kolorowej Macademin Girl. Nie do końca mnie urzekł, nie zgadzam się z twierdzeniem że 'Moda nigdy nie jest wygodna, jeśli czujesz się wygodnie nie osiągniesz wymarzonej stylizacji'. Dla mnie moda musi być wygodna, jeśli nie czuję się w czymś wygodnie to wszystko traci sens, bo po co silić się na inność jak źle się z tym czujemy? Wracając do tematu, druga część kampanii, z Laną Del Rey o wiele bardziej mi się podoba, ubrania świetne, legginsy już mierzyłam i przymierzam się do ich kupna, ale co do spotu reklamowego - nie umywa się do Reserved, nie mniej styl lat 50. i 60. bardzo mi odpowiada, więc zachęcam do obejrzenia :)


I don't know I am keen so on commercial last times. Today I wanted to say something about H&M campaign, which I totally fell in love with. I am not talking only about campaign, but mostly about clothes - I found lots of gorgeous things which I just have to buy. I didn't buy anything in H&M for a year, I was just walking in like always and going out with nothing. This year I think they made something really good - Lana del Rey and Anna Dello Russo are these days fashion icons. You propably all know AdR, her style is as amazing as her collection to H&M, but it's too expensive for me. However, I can't say that I agree with everything she said in commercial spot, especially with "Fashion is always uncomfortable. If you feel comfortable, you never get the look'. It's just stupid in my opinion. How can we say that fashion can't be comfortable while we have to wear it every day? It HAS to be comfortable, we have to feel free in our outfit,  if not it won't make sense! I really like the autumn's magazine - I've read it few times and it's great, I've already bought these pants and burgundy sweater and I want more! Clothes which Lana Del Rey wore in the capaign are also great, I love her as a fashion icon and a singer so I've alrealy looked at flowery pants and I'll propably buy them. Commercial isn't better that Reserved but it's also ok!

You Might Also Like

12 COMMENTS

  1. Również uwielbiam lata 50-60 ;). A reklama mi osobiście bardzo się podoba :)).

    ReplyDelete
  2. zgadzam się z tym stwierdzeniem: "Dla mnie moda musi być wygodna, jeśli nie czuję się w czymś wygodnie to wszystko traci sens, bo po co silić się na inność jak źle się z tym czujemy?" :)

    ReplyDelete
  3. reklama bardzo mi się podobna, wcześniejsze kolekcje tez przypadły mi do gustu ;)

    ReplyDelete
  4. Rzeczywiscie kampania reserved jest lepsza,ale i tak jestem strasznie podekscytowana tegoraczna kolekcja ADL i kampania Lany

    http://reduxconstruction.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Reklama jest nie ziemska<3 uwielbiam Lanę. Piosenka też jest cudowna< 3

    ReplyDelete
  6. Love the video!! Lana is awesome.
    If you like we can follow each other :D




    glamDevils

    ReplyDelete
  7. She´s got style!! The new fashion icon!
    kisses happy friday
    http://trendytips-trendygirls.blogspot.com

    ReplyDelete

  8. Reklama z Laną urzeka <3

    Coraz fajnie czyta się Twoje wpisy. Chociaż na zdjęciach czasami wyglądasz trochę nienaturalnie.
    I jeszcze jedna uwaga: przykładaj większą wagę do tekstów po angielsku, gdyż pełno w nich literówek i błędów.

    Tak czy inaczej życzę Ci powodzenia :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, wiem, to prawda, szczerze sama jak je czasami czytam mam wrażenie że ktoś napisał "Kali jeść". i nie mam nigdy czasu żeby je sprawdzić i poprawić! W każdym razie dzięki za miłe słowo :)

      Delete

like me on facebook

Subscribe