Favourite Reserved Commercial

10:44 PM


Znacie to uczucie, gdy przychodzi nowy sezon, wyprzedaże się kończą a wy wyczekujecie co też zaprezentują nam projektanci i sieciówki? Wiadomo, że w tym biznesie podstawa to reklama. Może i jestem melancholijna, ale do mnie przemówiło Reserved. O ile często mijałam ten sklep w drodze między H&M a Zarą czy Mohito, to po zobaczeniu tej reklamy na pewno poświęcę te 5 minut na przejrzenie oferty polskiej sieciówki. Cudowna Julia Stegner, nastrojowa muzyka i specyficzny klimat. I like it :)

Do you know that feeling when the new season comes, sales are over and you're just waiting to see all that stuff witch designers and chain stores will offer to you? We all know that commercial is the most important thing in that business. Maybe I'm pensive kind of person but I fell in love with Reserved commercial. I was usually passing that shop in the run between H&M and Zara or Mohito. But afer watching that specyfic movie with beautiful Julia Stenger I'll sacrafice those 5 minutes to look at their stuff for sure :)

You Might Also Like

14 COMMENTS

  1. chyba też będę musiała odwiedzić reserved :)

    ReplyDelete
  2. Mi również podoba się ta reklama :) Reserved znalazł dobry sposób na delikatne i spokojne zaprezentowanie kolekcji.
    Dawno nie odwiedzałam Reserved i chyba mnie przyciągnęli :D

    ReplyDelete
  3. Widziałam tę reklamę nie raz :) Ale jakoś Reserved, jako sklep do mnie nie pasuje. ;)

    ReplyDelete
  4. it really is cool:)
    thanks a lot for visiting!
    xx
    Sasha

    http://perfectionistsdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. i like this too :) would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  6. też mam różne zdanie na temat Reserved czasami mijam a czasami jak wpadnę to szok nie wiem za co się zabrać;)

    ReplyDelete
  7. To prawda, często omijałam ten sklep ale właśnie w nim znalazłam idealne spodnie dresowe, i powiem szczerze, że tą kolekcje mają bardzo fajną

    ReplyDelete
  8. w weekend udam się do reserved :)

    ReplyDelete
  9. that's a great commercial! btw, I followed you and you said you'll follow back, what happened?

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe