Trembling Hands

8:34 PM

A więc zaczęło się. Jednak nie narzekam, miło jest zobaczyć znajome twarze, wejść do przytulnej sali z historii by znowu usłyszeć przeraźliwy sygnał dzwonka. I jedna zmiana na dobre - można kupić w sklepiku gorącą czekoladę! :)
And it's started. I don't complain, it's good to see renowed faces, come to the closy history class and hear the school bell again. And one good news! We can buy hot chocolade in my school shop now :)!
Motyw ombre? Bardzo oklepany. Ale i tak nie mogłam się nie skusić na ten sweterek (hm, zgadnijmy? Oczywiście, z New Look'a). Natomiast żółta spódniczka to oddzielna historia - moja przyjaciółka uszyła ją samodzielnie ze starych materiałów o które wybłagałyśmy panią szatniarkę pół roku temu. Wtedy posłużyła jak część stroju dla cheerleaderek :). Przeszukałam cały internet i sieciówki, i nie trafiłam na względną, rozkloszowaną, koniecznie żółtą spódnicę, więc spięłam tę pineską, a efekt jak dla mnie świetny :). Zadziwić może naszyjnik nałożony tyłem na przód - jakże urokliwa ważka. Motywy owadów na biżuterii pojawiły się w tym sezonie u m.in. Leroy czy Prabal Gurung, co i mnie skusiło do małego eksperymentu :)
Ombre print? Too popular. But I couldn't put that sweater down to the shop shelf. That skirt has its own history - my best friend sew it some time ago from the material wich cloakroom-teacher gave us. We made cheelreaders suits from that. I wanted to buy yellow, globed skirt but I couldn't find it anywhere, so I decided to wear that one. And one more thing. Why that cute dragonfly put on the other side? It was in many this year's shows like Leroy or Prabal Gurung so I decided to make an experiment :)!
pics by A.G. ♥
sweater - New Look
sneakers - Szewczyk
skirt - DIY

You Might Also Like

13 COMMENTS

  1. ooo ;) wkońcu sie doczekałam , fajne bronsoletki. troche krótki ale przeżyje ;)
    ~wariaatka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, moja wariatko. Ty to zawsze niecierpliwa ;)

      Delete
  2. Ah jaki piękny sweterek! :) Szkoda, że u mnie nie ma takiego sklepu :((

    ReplyDelete
  3. Cool pictures, Im in love with your sweater!

    HippieChicPao

    ReplyDelete
  4. świetnie wyglądasz bardzo mi się podoba !

    ReplyDelete
  5. sweterek jest cudowny. niby ombre jest wszędzie, ale ten jest oryginalny mimo wszystko! :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  6. Elle is my favorite magazine. I love your skirt.

    ReplyDelete
  7. Oh dear! I love the sweater. Like really, really, really love it. It goes with the DIY skirt you are wearing. How lovely! That skirt actually reminded me of the one I thrifted and it was made of wool and I screwed it up trying to fix it. One of the things I screwed up trying to fix. Anyway, you are looking lovely and thanks for visiting my blog. I am your new follower. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for those words, it means much to me that you actually have thoutghs about my outfit, not just 'you look amazing!'
      :)

      Delete
  8. your outfit looks amazing *_* your blog is very good and interesting. follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe