White neoprene top and cat-eye in Warsaw

6:47 PM

W minioną sobotę byłam w Warszawie, gdzie odbywały się warsztaty stylizacji Glamour. Udział w nich zapewniła mi wygrana w konkursie (po odczytaniu maila zwrotnego z informacją, że się zakwalifikowałam skakałam z radości, a mój brat uznał, że potrafię wydawać z siebie ultradźwięki) i po niecałych czterech godzinach snu, wsiadłam w pociąg. Oczywiście nie obyło się bez błądzenia po nieznanym mieście (czy każde studio fotograficzne musi być ulokowane na końcu świata w niezbyt przyciągających z zewnątrz budynkach przypominających opuszczone garaże?), ale, trochę spóźniona dotarłam na miejsce. Uwielbiam poznawać ludzi zaangażowanych w blogowanie i świat mody na co dzień, a na tych warsztatach każda jedna osoba w jakiś sposób związana była z tym środowiskiem. Oprócz fotografów magazynu Glamour, stylistki Marty Siniło i kilkunastu uczestniczek miałam okazję poznać polskie bloggerki Kasię znaną nam jako Jestem Kasia (do której grupy trafiłam), Olgę Oktawię z bloga The Biscuit Factory i Sylwię - ShinySyl. Zadanie było proste: ubrać dziewczyny tak, by oddawały kwintesencję stylów trzech ikon: Cary Delavingne, Sky Ferreiry i Miroslavy Dumy. Nam przypadła w udziale blond piękność, której piosenki uwielbiam, ale styl już mniej - Sky. Przetarte jeasny, skórzane ramoneski, dziewczęce sukienki w połączeniu z ciemnymi ustami i czarnymi Martensami, zahaczające o goth - w tym klimacie miałyśmy pole do popisu. Wybrałyśmy zestaw, który w swojej prostocie bardzo pasował zarówno Kasi jak i estetyce na której miałyśmy bazować, więc z efektu byłam bardzo zadowolona. Ilość selfies, które powstały tego dnia przerosła mój rekord, ale znalazłyśmy też chwilę na owocne rozmowy na temat możliwości rozwoju, stażu w magazynie czy ewolucji naszych stron w Internecie. Efekty naszej pracy już niedługo pojawią się na łamach magazynu Glamour oraz na ich stronie, a ja zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć które zrobiłyśmy z Kasią raz Olą w międzyczasie! :)

Last Saturday I went to Warsaw to attend a Glamour School Of Style workshops which I won in a competition (do I have to add how pleased I was when I received an email with the information I actually got in? My brother told me he has never heard such a scream of happiness!). After having barely four hours of sleep I got into the train and went to the city I love but I also feel lost in. I was just wondering... are all the photo studios located in some empty places, garages and run-down-looking buildings in the end of the buses tracks? I got to the Day Light Studio a bit late, but became extremely excited right away when I saw all those people, sharing the same passion for fashion! I got the chance to learn how it is to work during a professional photoshooting for a magasine. I met stylists, photographers, the participants of the competition and bloggers I've been following for a really long time, like Jestem Kasia, Shiny Syl or Olga Oktawia. Our task was to prepare an outfit in one of the three iconic styles: Sky Ferreira's, Mira Duma's or the Cara Delavingne's one. I was in Kasia's group and we were working on a rebelious blonde singer - Sky. Maybe it wasn't exacly my kind of style - ripped jeans, leather jackets and simple tees, but I loved the friendly atmosphere among all of us and the effect which looked perefectly on the pictures. Meanwhile, the other few bloggers and I went outside to take some pictures, which I want to share with you gyus now. I was wearing a neoprene blouse which I totally love and wear all the time, quilted shorts and my favourite necklace which I would propably never take off if I could. Tell me what you think about it!





ph. Olga Oktawia & Kasia Gorol, wearing: FrontRow shop top, Pimkie shorts, H&M shoes, outlet sunglasses

You Might Also Like

11 COMMENTS

  1. bardzo miło mi było Ciebie poznać :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi Ciebie również! :* mam nadzieję że kiedyś jeszcze wyskoczymy na kawę i tym razem Ci jej nie rozleję, haha! :)

      Delete
  2. Po pierwsze - gratulacje! Tak czytałam i mialam wrazenie, że odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu, a to naprawdę miłe odczucie :) Swoja droga magazyn, który by Cię zatrudnil, miałby jednego czytelnika (czytelniczke) więcej, bo czuję, że fajnie by się czytało i oglądało to co byś miała do zaprezentowania. I na koniec jeszcze dodam, że jestes śliczna, chociaż gdybyś troszkę schudła to bylabys już w ogóle przepiękna. Tak czy inaczej powodzenia Ci we wszystkim, bo cos mi sie zdaje, że masz zadatki na bycie kims (ale takim kims naprawdę liczącym się w naszym, przynajmniej polskim, świecie). Pozdrawiam ciepło :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości bęziesz mogła przeczytać moje prace w jakiejś gazecie poświęconej modzie

      Ps. Nigdy nie zwracam uwagi na komentarze "urodowe". Moja twarz, czy figura nie ma tu znaczenia, chcę żebyście oceniali mnie na podstawie tekstów, stylizacji, jakości zdjęć. Nie jestem modelką i nigdy nie będę. Pozdrawiam :*

      Delete
  3. Wow, spotkał Cię spory zaszczyt. Szkoda, że nie stylizowałyście Miroslavy Dumy, ona jest moim guru. Uwielbiam jej styl i... na tym zakończę, bo mogłabym się rozpływać w nieskończoność...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylwia - Shiny Syl była naszą Mirką, trafiłam w drodze losowania do innej grupy ♥ A dziewczyny poradziły sobie świetnie z tą stylizacją! :D

      Delete
  4. Mozesz ewentualnie odbyć staż w Głosie Niewodnicy XddfdddDDDDDDDDDDFDDDREEDFFDF

    ReplyDelete
  5. Fajna pianka z bluzki

    ReplyDelete
  6. MODNA I DOBRZE KARMIONA

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe