Seen it with my own eyes how we’re getting otherwise

9:45 PM

Słuchawki na uszach, pozytywnie nastrajająca muzyka, odkryte buty, ludzie jeżdżący na rowerach. Czuję wiosnę. Taka prosta kolej rzeczy, jak wzrost liczby pokazywanej na termometrze, a mam ochotę wstawać rano jeszcze wcześniej, pracować więcej, śmiać się częściej. W końcu mogę bez ograniczeń nosić też płaszcz, dzięki któremu zyskałam miano Smerfetki i dać upust niebieskiej obsesji (nie polecam, powoli zaczynam czuć już przesyt niebieskimi rzeczami). Idę nacieszyć się wiosną, miłego weekendu!

I feel so incredibly happy, although I don't have a big reason - wearing headphones full of my favourite music, wearing open-toe shoes, watching people riding their bikes and tasting the very first ice cream this year, those simple things made my day special. Finally I can wear the coat which colour I'm obsessed with - isn't this blue alluring and kind of.. impressing? Well, my friends started to call me 'The Smurfs Girl' (I don't really know how it is in English haha, so please correct me if I'm wrong). Have a nice weekend guys!


ph. Gosia, wearing: Front Row Shop coat, Reserved shoes & pants, 2hand tee

You Might Also Like

8 COMMENTS

  1. Kocham krój tego płaszcza <3 Ps/ Śliczne zdjęcia! Pierwsze porwało moje serducho!

    ReplyDelete
  2. Płaszczyk ma rewelacyjny kolor! Całość połączonych barw jest nietuzinkowa. Bardzo ciekawa stylizacja. Mam takie same spodnie. :)

    http://nieidealnaanna.bloog.pl

    ReplyDelete
  3. super
    też mam ten piękny płaszcz i będę wyglądać jak smerfetka ;)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  4. No ja ten płaszcz uwielbiam, nie będę ukrywać i niestety jakoś się na niego nie załapałam :(

    Mam nadzieję, że ja nie będę miała przesytu niebieskim, bo uwielbiam ten kolor już całkiem długi okres czasu, a co sobie nie widzę, czegoś nowego to jest to niebieskie, albo ma chociażby jakieś fragmenty (ostatnio z sh wyszłam z pięcioma niebieskimi rzeczami, przypadek, ale ręce same ciągnął do tego koloru :D).

    ReplyDelete
  5. Genialny płaszcz! Świetnie wyglądasz.Tylko nie za zimno na takie buciki? :)
    Pozdrawiam :*
    http://worldcharlotte.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. płaszcz jak zwykle zachwyca. Świetnie ;)

    ReplyDelete
  7. na przedostatnim zdjęciu wyglądasz jakbyś wyszła z kostnicy….

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe