Flower power

10:16 PM

"Kwiaty? Latem? Jakież to odkrywcze!" aż chciałoby się zacytować Mirandę Pristly, filmowy odpowiednik Anny Wintour w jednej z tych produkcji, które mogę oglądać w nieskończoność i nigdy mi się nie znudzą (nawet jeśli znam wszystkie dialogi na pamięć). Naczelna amerykańskiego Vogue już dawno przeszła do historii dzięki swojej rzekomej niedostępności oraz okularom przeciwsłonecznym szczelnie zakrywającymi jej oczy. Nie można jednak odmówić jej ekranowemu wcieleniu racji - nie ma nic bardziej oczywistego nisz noszenie florystycznych nadruków w porze roku, kiedy wszystko zakwita, a łąki mienią się feerią płatkowych barw. Z zasady nie lubię oczywistości. Nuda w modzie to jak jedzenie sałatki w McDonald's - nie przynosi żadnej radości i sprawia wrażenie czynnika ograniczającego (a tak serio, zawsze zamawiam sałatkę). Jednak w tym przypadku nie możemy mówić o oczywistościach. Moimi lubionymi spódnicami są te rozkloszowane, a ta właśnie taka jest. A wszechobecne kwiatki? Są ładne, przypominają raczej piękną tęczę niż babciną ceratę, więc nadają się idealnie.

"Flowers? For summer? Ah, groundbreaking" as I'd should quote Miranda Pristly, movie version of Anna Wintour in one of those productions I can watch over and over again and I'm never bored (even if I know all the dialogues by heart). Editor-in-chef of American Vogue magazine has already became an icon, not only because her great sense of style but also thanks to her well-known inaccessibility, big sunglasses and original haircut. But we cannot say that those words aren't true - there can't be anything more obvious as flowery prints worn during hot, summer days. You know that I hate axomatic things. Tedium in fashion is like eating a salad at McDonald's - you don't have any joy of it and you feel as if it was limiting you (okay, honestly I always order a salad because it's healthy and I hate fast food). But in this case ( I mean my dress, not salad) we can't speak about obviousness. I love that kind of "globed" shape of skirts, and yes, I also love flowers, if only they look more like a rainbow than my grandma's carpet.

Od jakiegoś czasu (czytaj: od wieków) szaleję za zestawami typu total look, czyli takimi składającymi się z dwóch części w jednym kolorze (a najlepiej wzorze) (czy ja właśnie powiedziałam "szaleję"?). Zwątpiłam już, że znajdę ten idealny, ale z racji, że nie przepadam za paskami w sukienkach, przewiązałam zbędny kawałek materiału na głowie, otrzymując opaskę. Dopiero później zauważyłam, że niezła ze mnie Carrie Bradshaw ("Sexu w wielkim mieście nigdy nie oglądałam", i tak, zbieram się na to przez całe życie). Przybijam z Wami wszystkimi werbalną piątkę - wakacje oficjalnie rozpoczęte!

For about one billion years I've been mad about total looks. All kind of co-ords welcomed! By now I've lost my patience and stopped looking for a perfect clothing (still hoping I'll find it soon). But here I made something myself, I mean, I don't like belts in dresses so I decided to tie it up on my head. After looking at those pictures I' noticed I look like Carrie Bradshaw (definetely, I HAVE to finally watch "Sex and the city"!). Let holidays begin! 
ph. Alicja Głowacka, wearing: New Look dress, Zara shoes

You Might Also Like

19 COMMENTS

  1. Zara shoes, a butów w ogóle nie widać ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem bo wybrałam akurat takie zdjęcia :(

      Delete
  2. Bardzo fajnie wyglądasz, dziewczęco i stylowo!

    U mnie z kolei dzisiaj trochę pasków, ale w nieco innym wydaniu - zapraszam w wolnej chwili!

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba <3 Cudnie wyglądasz :)
    pozdrawiam *.*

    ReplyDelete
  4. ładna sukienka;)

    ReplyDelete
  5. EEEEj, a gdzie buty?! Ja chcę zobaczyć Twoje buty... ;-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te same co tutaj: http://www.kardise.blogspot.com/2013/06/i-swear-im-gonna-live-forever.html

      Delete
  6. Piękne zdjęcia i sukienka ! ♥

    ReplyDelete
  7. mi się bardzo podoba sukienka:D

    ReplyDelete
  8. Kardise, kwiatów nigdy dosyć! Sukienka bardzo Ci pasuje, a nadruk jest bardzo artystyczny - bomba!

    ReplyDelete
  9. SUKIENKA MOJEJ SIOSTRY, POZDRO M. <3

    ReplyDelete
  10. o jakim filmie wspomniałaś?

    ReplyDelete
  11. świetna sukienka :D
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  12. Świetny strój. cudowna sukienka. Ciekawe połączenie. Cała Kardise ;)

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe