Master of nothing

10:28 AM

Jestem mistrzynią. Nie myślcie jednak, że wygrałam jakieś zawody, biegi (o zgrozo) czy chwalę się miejscami w konkursach. Jestem mistrzem kupowania nieodpowiednich rzeczy. Nie raz zdarzyło mi się dokonać zakupu w porywie jakiegoś uczucia, nad którego nazwą zawsze się zastanawiam, gdy siedzę w domu, patrząc się na nowy pilniczek w kolorze różowym i kompletnie nie wiem, po co mi dwudziesty do kolekcji. To podekscytowanio-szaleństwo towarzyszy mi zazwyczaj dwa razy do roku. Zakładam, że większość z Was wie, o co mi chodzi. Wyprzedaże. Taki czas, w którym nawet ja mogę przez pięć minut poczuć się jak bohaterka "Pretty Woman", kiedy jej ukochany nakazał wybierać co tylko chce w ekskluzywnych butikach. Uwielbiam ubrania niespotykane, oryginalne, "z duszą". A o ogrodniczkach marzyłam od bardzo dawna. Pragnęłam takich zwykłych, jeansowych, najprostszych w świecie spodenek na szelkach. Skończyłam jak widać na załączonym obrazku. Zakwalifikowane do działu "sukienki" COŚ zawitało w mojej szafie w porywie sezonowych przecen, a ja niezwykle zadowolona z siebie, jak już przyszło co do czego, nie wiedziałam kompletnie do czego mam to (sukienko-ogrodniczko-wykrojone coś) założyć. Teraz zastanawiam się, czy krótki Tshirt nie byłby lepszym rozwiązaniem, ale panujące upały sprawiają, że najchętniej biegałabym w samej bieliźnie. Tak oto przyszło mi kupić, pierwszy raz w życiu,  ubranie, które a)nie wiem czym tak do końca jest, b)nie wiem do czego je nosić i wreszcie c)czatowałam na nie od paru dobrych miesięcy. Jakieś pomysły na zastosowanie? (piżama odpada, wolę Hello Kitty)

I'm a master. But please don't dare to think that I've won some race or I'm proud becouse of a random competition's results. I'm a master of buying inappropriate things. It happend uncountless times that I bought something because of that feeling the name of I'm always thinking about when I'm siting at home, looking at the twentieth, completely unnecessery (pink this time) nail file. That excitement mixed with craziness always accompannies me twice a year. You popably know what time I mean. Sales. That special moment when even I can feel like a main character from "Pretty Woman" movie when her boyfriend let her buy whathever she wanted in exlusive boutiques. I love original clothes with their "soul", I like to know that they're special, not just some ordinary pieces. And I've been dreaming about dungarees for a long time. I wanted a normal, denim, comfortable pair but I ended up with that SOMETHING. During sales madness I bought that dungarees-dress, which I've been looking at for months. And here is my master ability - when I wanted to actually wear it... I dind't know how. Without bra? (okay, that one was insane). With a Tshirt? It'd rouin the whole cut-out effect. So I bought this super summery, mint bra and after spending whole day in heating sun, I claim it was rather a good decision. So the first time in my life I bought a cloth which a) I don't exacly know what it is, b)I don't know how am I supposed to wear it and finally c)has been my dream for a long time. Any ideas how to style it? (pyjamas are the wrong one, I definetely prefer Hello Kitty).


ph. Agnieszka Żdanuk, wearing: Zara dress, reserved shoes, Stradivarius bra
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

34 COMMENTS

  1. przydałaby się biżuteria. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, mi to mówisz?! Wiem o tym, ale zawsze jak mam do wyboru kupić bluzkę lub naszyjnik wybieram pierwsze ;)

      Delete
  2. Znam to... Ja nabyłam przedwczoraj różową spódniczkę, bo uwiódł mnie neonowy kolor. Analizując zawartość szafy (tylko czerń), dziś zapolowałam na jakiś pasujący shirt. Stanęło na szarym, choć zawsze nienawidziłam tego koloru. Coś czuję, że znajomi dostaną zawału :D Ale co tam, mi się zestaw podoba - i był przeceniony przecież! :D

    ReplyDelete
  3. świetnie :) topik/stanik pod sukienką prezentuje sie świetnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chyba mam jakiś problem z nazywaniem ubrań (cóż ze mnie za fashionistka! :D) ale w sumie nie wiem jak to nazwać również... stanik to to nie jest, topik kojarzy mi się z dziecięcymi latami i krotkimi bluzeczkami na ramiaczkach zakładanych pod tshirty na płaską klatkę piersiową.. na metce napusali "topy i inne". Okej, zaliczmy do "inne" :)

      Delete
  4. gdyby nie ten tłoczony wzór to z czymś takim wyglądałoby idealnie: http://riverisland.scene7.com/is/image/RiverIsland/634957_main?$hero$

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że wzór nie przeszkadza i tak czy siak, byłoby okej :)

      Delete
  5. świetnie wyglądasz :) ta sukienka jest cudowna:)

    ReplyDelete
  6. This look is absolutely perfect girl, so classy.x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    ReplyDelete
  7. lepiej pod tym prezentowałby się gładki top :)

    ReplyDelete
  8. Fantastyczny blog :)
    Masz świetny styl ubierania ale na uwagę zasługuje twój styl pisania postów .
    Zapraszam częściej do mnie + dodaję do obserwowanych
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. przepiękna sukienka! wyglądasz w niej wspaniale :)

    ReplyDelete
  10. podoba mi się twój blog! niektóre posty stały się już moimi ulubionymi! pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    http://dirtyhalcyon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Cudowna sukienka! Świetnie wyglądasz :). Co do stanika to zamieniłabym go na jakiś top na ramiączkach :)

    ReplyDelete
  12. Śliczne prezentujesz się w tej sukience. Jesteś fotogeniczna :) ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj chyba jednak nie ;) nie przepadam za pozowaniem

      Delete
  13. jest przepięknie :)
    www.martinowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jest fajnie, chociaż jak dla mnie ta "sukienka" jest zupełnie niepraktyczna. Takie pytanie z innej beczki, do jakiej szkoły teraz idziesz? O ile dobrze pamiętam jesteś, a raczej byłaś w 3 gim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, ale ja mam jakąś taką dziwną słabość do rzeczy dziwnych i zupełnie niepraktycznych :) Ale myślę, że w szafie leżeć nie będzie. Co do szkoły - ojeju, cały rok to przeżywam i tak na prawdę nadal nie wiem. Z racji tytułu laureata nie muszę martwić się punktami i dostałam się bez problemu, nie wiem co mi podpowiedziało żeby iść na profil medyczny - jestem typową humanistką. Złożyłam do I LO, ale wiem, że będę si,ę tam męczyła, bo biologia ani chemia mnie nie interesują więc RACZEJ (codziennie mi się zmienia) przeniosę się do klasy humanistycznej. Najlepsza w Białymstoku jest ponoć w 3LO, więc raczej tam :)

      Delete
  15. Wyglądasz fantastycznie, świetna sukienka. Ma ładny kolor i fajny krój :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  16. I must thank you for the efforts you have put in penning this site.
    I am hoping to see the same high-grade blog posts from you in the future as well.

    In truth, your creative writing abilities has inspired
    me to get my own, personal site now ;)

    Feel free to surf to my page :: kingsford hillview peak

    ReplyDelete
  17. Eхсellent post. I definіtely аррrеciate thiѕ ωebsite.
    Stick wіth іt!

    my blog pοst - Http://One.Balmoral.Sg/Financing-Stamp-Duty

    ReplyDelete
  18. Great post. I will be dealing with some of these issues as well.
    .

    my site Hillview peak Gallery

    ReplyDelete
  19. Ӏ аbsοlutelу love your ѕite.
    . Excеllеnt colors & theme. Diԁ you build this аmazing ѕite youгѕelf?

    Pleasе reply back as I’m tryіng to сreatе mу own blog and would like to find out where
    you got thiѕ from or just what thе theme is called.

    Kudoѕ!

    Feel freе to visіt mу ωeb ρage ::
    1 balmoral location

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Yep, I did this on my own (with little help of Google :) )
      my theme is called 'simple' but I edited the HTML code many times

      Delete
  20. I know this if off topіc but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is required to get setup? I'm assuming haνing
    a blog like yours would cost a ρretty penny? I'm not very web smart so I'm not 100% positive.
    Anу tіps оr advice would be greatlу
    appreciated. Thanks

    My web blog: belgraviavilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you start your blog on blogger it's not paid :) You have to pay only if you want your own domain

      Delete
  21. After looking over a fеw of the aгtіcles
    on your wеbsite, I really appreciate your technіque of
    writing a blog. I bookmarked it to my bоokmaгk site list and will
    be checking back in the near future. Pleaѕe check οut my web site too and
    let me knοw hοw you fееl.



    My web ρage; hillview peak condo

    ReplyDelete
  22. I was recommenԁeԁ thіs ωеbsіte by my сοuѕin.
    I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble. You are wonderful! Thanks!

    Also visit my web-site :: http://creatingsyntax.de//index.php/index.php?page=User&userID=15861

    ReplyDelete
  23. еaсh time i used to read smaller posts that as ωеll clear theіг motive,
    and that iѕ also happening ωith this paragraph whiсh
    I am rеаding at thіs timе.



    Alsο visit mу homeраge;
    Tax Benefits Of Having A Second Home/Vacation Home

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe