FALL 2012 Fashion Designers

11:28 PM

Jesień trwa już w najlepsze, a ja ciągle jestem bardziej na etapie planowania, niż wcielania w życie. Poszukuję więc inspiracji wśród kampanii projektantów. Mullberry pokazuje mój must have na tą jesień czyli futro. Sztuczne futerko w zwierzęcy wzór lub kremowe i jednolite to będzie mój najbardziej poszukiwany obiekt tej jesieni! Jestem też oczarowana lookiem na barokową carycę, jaki serwuje nam Dolce&Gabbana. Gdybym tylko a) miała gdzie coś takiego kupić i b) miała gdzie to ubrać na pewno śmigałabym własnie w stroju à la Maria Antonina :) Jednak to militarny styl Ralph Laurena i połączenie różnych wzorów z elementami męskiego ubioru od Miu Miu to moi ulubieńcy. Najchętniej ubrałabym to wszystko kropka w kropkę! :)

Autumn is lasting for a moth by now and I'm still in a 'planning' level. So I look for inspirations in fashion designers campaings. Mullberry shows us lovely furs, which are my must-haves for winter. I'm looking to buy some wild-patterned fur, fake of course! I'm also impressed with look that Dolce&Gabbana serves to us - if I were able to afford some of those lovely dresses I'll be looking like Marie Antonie right now. But my favourite ones are military style of Ralph Lauren and connection between diffrend patterns with elements of men's clothing at Miu Miu campaign. I could wear all of it in the same way! 



 Miu Miu

 Mulberry


 Ralph Lauren

Dolce&Gabbana

source: Google.pl

You Might Also Like

15 COMMENTS

  1. Fajne inspiracje :) zawsze można kupić coś w stylu d&g i polaczyc ze stonowanymi rzeczami i jest ładnie :)

    ReplyDelete
  2. You have an awesome blog! These pictures are gorgeous! LOVEE

    ReplyDelete
  3. Super inspiracje.. bardzo mi się podobają!

    ReplyDelete
  4. nawet gdybyś miała gdzie to kupić i gdzie to nosić to i tak by nie było Cie stać więc nie gadaj głupot !

    ReplyDelete
  5. <33

    zapraszam do mnie na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. <33

    zapraszam do mnie na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Dolce&Gabbana jak zawsze trafia w mój gust!

    ReplyDelete
  8. Miu Miu -jakie piekne trafia w mój gust:)podoba mi sie twój blog ,czasami warto wejśc do mnie:)
    http://marii-lemontree.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Love Miu Miu!

    Thx for stopping by. Wanna follow each other?

    (enter my giveaway - iphone case)

    Kiss,
    Laura

    ReplyDelete
  10. Very inspiring post!
    Have a great week.
    Kisses

    http://insofiashoes.blogspot.pt

    ReplyDelete
  11. Czy one naprawdę wyglądają pięknie? Być może. Na pewno bardziej podobają mi się opisane tutaj osoby:
    http://www.pch24.pl/piekne-i-madre,6377,i.html

    ReplyDelete

like me on facebook

Subscribe